کاهش نرخ پیش بینی رشد مالی آمریکا از ترس شیوع اُمیکرون

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، بانک آمریکایی گلدمن ساکس پیش بینی خود از رشد مالی آمریکا را در سال 2022 از ترس شیوع اُمیکرون و اختلال در عرضه، به 3.8 درصد کاهش داد.

کاهش نرخ پیش بینی رشد مالی آمریکا از ترس شیوع اُمیکرون

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از راشاتودی، بانک آمریکایی گلدمن ساکس پیش بینی خود از رشد مالی آمریکا را در سال 2022 از پیش بینی قبلی برابر با 4.2 درصد به 3.8 درصد کاهش داد.

این منظره به دلیل افزایش ریسک ها و بی ثباتی در خصوص سویه تازه ویروس کرونا موسوم به اُمیکرون کاهش یافته است.

جوزف بریگز، اقتصاددان گلدمن ساکس گفت سویه تازه ویروس کرونا می تواند بازگشایی اقتصاد آمریکا را کند کند اما انتظار می رود که تنها تاثیر منفی ناچیزی بر هزینه خدمات داشته باشد.

بریگز در یادداشتی در روز شنبه نوشت: درحالی که بسیار از پرسش ها بدون پاسخ مانده است، ما فکر می کنیم اکنون یک سناریو کاهشی با شیب ملایم که در آن ویروس بسیار سریع تر توسعه می یابد اما ایمنی در برابر این بیماری شدید تنها اندکی کم شده است، وجود دارد.

بنا بر اعلام بانک گلدمن ساکس، اگر سایر کشورها محدودیت های شدیدتری اعمال نمایند، توسعه ویروس می تواند کمبود عرضه را تشدید کند.

در این گزارش آمده است، با این حال، افزایش نرخ واکسیناسیون در میان شرکای تجاری خارجی می تواند از اختلال شدید در عرضه جلوگیری کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "کاهش نرخ پیش بینی رشد مالی آمریکا از ترس شیوع اُمیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش نرخ پیش بینی رشد مالی آمریکا از ترس شیوع اُمیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید