پیمان کارگر؛ رئیس جدید و ایرانی اینفینیتی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، وب سایت گجت نیوز - حسین مرادی: در صنعت خودرو دنیا، ایرانیان بسیار پیروزی حضور دارند و فعالیت می نمایند و پیمان کارگر یکی از ایرانیان پیروز در حوزه صنعت خودرو محسوب می گردد که توانسته از مدیرعاملی سابق رنو پارس ایران به ریاست جدید شرکت خودروسازی اینفینیتی برسد. لازم به ذکر است اینفینیتی به عنوان برند لوکس شرکت خودروسازی نیسان محسوب می گردد که محصولات لوکس این شرکت برای حضور در بازار آمریکا به فراوری می رسند. در حال حاضر اینفینیتی با برند های لوکسی، چون لکسوس متعلق به تویوتا و آکورا متعلق به هوندا به رقابت می پردازد.

پیمان کارگر؛ رئیس جدید و ایرانی اینفینیتی

انتصاب پیمان کارگر به عنوان رئیس جدید اینفینیتی

کارلوس گون، مدیر عامل اسبق گروه خودروسازی رنو نیسان با حواشی زیاد خود باعث شد تا به هر دو شرکت رنو و نیسان آسیب های زیادی وارد گردد و به همین دلیل مدیران ارشد نیسان به دنبال تغییراتی در ساختار مدیریتی خود بودند و پیمان کارگر را به عنوان رئیس جدید اینفینیتی برگزیدند. به همین دلیل Christian Vandenhende، مدیر ارشد نیسان عنوان نمود صندلی پیمان کارگر در حوزه صنعت خودرو به عنوان یک رهبر به تثبیت رسیده و اکنون با راهنمایی اینفینیتی می تواند آن را به سطح واقعی خود برساند.

نگاهی به رزومه کارگر

پیمان کارگر 53 ساله مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) خود را از مرکز آموزش عالی تجارت لندن دریافت نموده و از دانشگاه لیون فرانسه نیز پیروز به دریافت مدرک کارشناسی علوم کاربردی شده است. سابقه فعالیت کارگر در گروه خودروسازی رنو نیسان به بیش از 23 سال می رسد و این ایرانی پیروز توانسته است طی سال های اخیر در حوزه های مختلفی از این گروه خودروسازی از جمله مهندسی، فراوری، مدیریت پروژه، کیفیت، فروش، بازاریابی و توسعه تجارت فعالیت کند.

این رزومه پیروز و گسترده کارگر باعث شد تا پایان به عنوان ریاست برند لوکس نیسان انتخاب گردد. کارگر پیش از این در سمت ریاست منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند نیسان فعالیت داشت. شرکت نیسان انتظار دارد این ایرانی پیروز با ارائه برنامه های متعدد بتواند محصولات این برند لوکس ژاپنی را متحول سازد. لازم به ذکر است محصولات اینفینیتی طی سال های اخیر با افت محسوسی همراه بوده و باید به دنبال راهکاری برای جذب مشتریان بیشتری در بازار آمریکا باشد.

منبع: automotiveworld

منبع: برترین ها

به "پیمان کارگر؛ رئیس جدید و ایرانی اینفینیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان کارگر؛ رئیس جدید و ایرانی اینفینیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید