پترونام سهند، فراوری کننده دانش محور و افتخار نانویی ایران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، رپرتاژآگهی - امروزه تقریبا تمام صاحبان خودرو در پی استفاده از روغن موتورهای نانویی در موتور خودروهای خود هستند؛ زیرا روغن موتور نانویی کیفیت و کارایی بسیار بیشتری نسبت به باقی محصولات دارد که باعث شده تمام کشورهای اروپایی به استفاده از روغن موتور نانویی در خودروهای خود روی آورند. شاید امروزه وقت آن است که مردم ایران هم به استفاده از روغن موتورهای نانویی روی آورند تا ضمن تجربه آسایش و راحتی، به محیط زیست هم آسیب نرسانند. اما آیا چنین فراوری کننده ای وجود دارد روغن موتورهای نانویی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مردم عرضه کند؟

پترونام سهند، فراوری کننده دانش محور و افتخار نانویی ایران

شرکت پترونام سهند به اسم یکی از برترین فراوری نمایندگان روغن موتور در ایران، یکی از 4 کشور فراوری نماینده روغن موتور نانویی در دنیا است. این امر باعث شده امروزه شرکت پترونام سهند یک افتخار ملی برای ایرانیان در حوزه محصولات نانو باشد. روغن موتور پارانوکس که امروزه صادرات گسترده ای به کشورهای اروپایی دارد، محصولات شرکت پترونام سهند است. شاید برایتان مجذوب نماینده باشد که عملکرد و نحوه کار افتخار نانویی ایران را در دنیا بدانید. پس در این مقاله به شرحات بیشتری از شرکت پترونام سهند می پردازیم.

شرکت پترونام سهند کجاست؟

شرکت پترونام سهند در سال 1397 تاسیس شد و از همان ابتدا هدف ایجاد تحول در حوزه روغن موتور در ایران و خاور میانه را در فکر خود می پروراندند. این شرکت با به کارگیری افزودنی های نانو در محصولات خود، توانست نمونه هایی را از روغن موتورهای نانو فراوری کند. در نهایت پیروز به فراوری روغن موتور پارانوکس شد. امروزه روغن موتور پارانوکس از نظر کیفیت و کارایی در کل خاورمیانه بی رقیب است. به علت چنین پیروزیت عظیمی در عرصه فراوری روغن موتور، شرکت پترونام سهند در همین زمان کوتاه تبدیل به یکی از برترین فراوری نمایندگان روغن موتور در ایران شد.

با توجه به این که ایران یک کشور نفت خیز است و نفت خام بسیار باکیفیتی دارد، همیشه روغن موتورهای ایرانی با کیفیت قابل قبولی فراوری می شوند؛ زیرا مواد پایه فراوری روغن موتور از نفت خام به دست می آید. از طرفی دیگر شرکت پترونام سهند از نانو افزودنی های A9 در محصولات خود استفاده می نماید که با تکنولوژی ای بسیار پیشرفته و پیچیده فراوری می شوند. با مخلوط مواد پایه باکیفیت روغن موتور و فناوری پیشرفته A9، محصولات پارانوکس به وجود می آیند. این شرح خلاصه ای از علت کیفیت بالای روغن موتور پارانوکس بوده و توصیه می شود حتما استفاده از آن را تجربه کنید.

نانو افزودنی A9 چیست؟

افزودنی A9 در واقع یک ماده افزودنی برای روغن موتور است که در کشور فرانسه فراوریات گسترده ای دارد؛ البته شرکت پترونام سهند نانو افزودنی های محصولات خود را شخصا در ایران فراوری می نماید. این ماده کیفیت بسیار بالایی دارد و در کل دنیا چند شرکت بسیار عظیم و مطرح دنیا از آن استفاده می نمایند، مثل شل، کاسترول، موبیل1 و ناسا. امروزه شرکت پترونام سهند یکی دیگر از شرکت هایی است که از فناوری A9 در روغن موتورهای خود استفاده می نماید. این خبر برای تمام دنیایان جالب توجه بوده و یک افتخار عظیم برای ما ایرانیان محسوب می شود که یک شرکت ایرانی، نام خود را کنار چنین شرکت هایی جای داده است.

امروزه شرکت پترونام فناوری A9 را در تمام محصولات پارانوکس استفاده می نماید. این فناری در واقع ماده افزودنی نانویی است که مزایای بسیار زیادی برای موتور خودرو و اجزای دیگر آن دارد. به طوری که امروزه در کشورهای عظیم دنیا توصیه می شود از روغن موتورهای نانو استفاده نمایند، تا کم ترین آسیبی به محیط زیست وارد نشود. زیرا فناوری نانو A9 کاملا با محیط زیست سازگار است و از فراوری گازهای سمی به وسیله موتور خودرو جلوگیری می نماید.

مزایای استفاده از روغن موتور نانو

شاید برایتان سوال باشد که استفاده از روغن موتور پارانوکس چه مزایایی برای افراد دارد که تمام کشورها در پی به دست آوردن آن هستند. در ادامه بعضی از مهم ترین مزایای استفاده از روغن موتور نانو را در اختیارتان می گذاریم:

  • کاملا سازگار با محیط زیست

استفاده از روغن موتور نانو در خودرو باعث می شود فراوری گازها و بخارهای سمی به وسیله موتور آن به حداقل برسد. مهم ترین نکته ای که فعالان محیط زیست همیشه به آن اعتراض داشته اند، گازهای سمی است که به وسیله خودروها فراوری می شود. اما روغن موتورهای نانو از فراوری هرگونه گاز سمی به وسیله موتور جلوگیری می نمایند و با محیط زیست کاملا سازگار هستند. در واقع شما با استفاده از روغن موتورهای نانو، سهم خود را در محافظت از محیط زیست انجام می دهید.

  • از بین رفتن هرگونه اصطکاک در موتور

وجود اصطکاک در بین قطعات موتور خودرو می تواند خسارات بسیاری داشته باشد و در طولانی مدت هزینه های زیادی برای صاحب خودرو به بار آورد. از آن جایی که روغن موتورهای نانو خاصیت روانکاری بسیار بالایی دارند، هرگونه اصطکاک را در بین اجزای موتور از بین می برند. در واقع کاراییِ اصلی روغن موتور روانکاری قطعات داخلی موتور خودرو است و روغن موتوری که بتواند این کار را به برترین نحو انجام دهد، قطعا بسیار ارزشمند خواهد بود.

  • جلوگیری از پوسیدگی محیط داخلی موتور

پوسیدگی داخل موتور خودرو می تواند در طولانی مدت خسارات زیادی برای خودرو داشته باشد. به طوری که حتی استهلاک خودرو را هم چنین برابر بیشتر می نماید. اما مواد نانو یک لایه محافظتی دور تمام قطعات موتور ایجاد می نماید که در مقابل هرگونه زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم است.

  • کاهش مصرف سوخت

روغن موتورهای نانو در کاهش مصرف سوخت خودروها تاثیر به سزایی دارند. زیرا با روانکاری قطعات موتور، بازده و عملکرد آن را بهبود می بخشد اصطکاک را از بین می برد؛ در نتیجه سوخت مصرفی خودرو به صورت کاملا متمرکز بر تحرک خودرو استفاده می شود. در موارد زیادی کاهش مصرف سوخت خودرو تا 20% می رسد و قطعا در طولانی مدت به اندازه چشم گیری در سوخت صرفه جویی خواهد شد.

  • جوانسازی موتور خودرو

جالب است بدانید نانو افزودنی ها ضمن اینکه در جلوگیری از پوسیدگی تاثیر به سزایی دارند، پوسیدگی های موجود در قطعات موتور را هم از بین می برد. به نوعی روغن موتور نانویی یک دوپینگ برای خودرو شما است و موتور آن را جوان می سازد. به همین علت حتی خودروهای بسیار قدیمی هم می توانند از روغن موتورهای نانویی استفاده نمایند و مزایای آن را در خودروی خود ببینند.

  • کاهش صدای کارکرد موتور

اخیرا خودروهایی که صدای کارکرد موتورشان بسیار بلند است، زیاد مشاهده می شود. این صداها به علت وجود اصطکاک و سایش میان قطعات موتور خودروها است که آلودگی صوتی ناخوشایندی ایجاد می نمایند. اما روغن موتورهای نانویی به طور کلی صدای کارکرد موتور خودروها را به حداقل می رسانند. البته این مزیت هم به خاصیت روانکاری این محصولات برمی شود و مستقیما به آن مرتبط است. روغن موتورهای نانویی به حدی صدای خودروی شما را کاهش می دهد که نمی توان روشن یا خاموش بودن آن را از صدایش تشخیص داد؛ البته اگر مشکل فنی دیگری وجود نداشته باشد.

درباره روغن موتور پارانوکس

شرکت پترونام سهند به اسم مخترع روغن موتور پارانوکس، یک فرمول بسیار با ارزش را در طراحی آن استفاده نموده است. به طوری که امروزه بدون شک روغن موتور پارانوکس در کل خاور میانه بی رقیب است و برترین روغن موتور به تعداد می رود. افراد همیشه می توانند با استفاده روغن موتور پارانوکس، متوجه کیفیت آن شوند.

البته گفتنی است شرکت پترونام سهند محصولات پارانوکس را در انواع مختلف فراوری و عرضه می نماید. برای اینکه مشتریان روغن موتور پارانوکس در نقاط مختلف کشور و دنیا قرار دارند؛ در نتیجه محصولات پارانوکس در انواع مختلف طراحی شده است تا همه آن ها بتوانند بدون هیچگونه مسئله ای این محصولات را استفاده نمایند. البته تمام این محصولات کیفیت مشابهی دارند و همگی از نانو افزودنی های A9 بهره مند هستند. تفاوت های محصولات پارانوکس در شاخص گرانروی و API آن ها است.

یکی از عواملی که روغن موتور پارانوکس را در کشور ایران بسیار محبوب ساخته است، قیمت بسیار پایین آن می باشد. امروزه بازار روغن موتور در ایران پر از روغن موتورهایی است که هیچکدام کیفیتی حتی نزدیک به این محصول ندارند. اما قیمت آن ها حتی به بالای 1 میلیون تومان هم می رسد. اما قیمت روغن موتورهای پارانوکس بین 320 الی 490 هزار تومان متغیر است که قیمتی بسیار مناسب تلقی می شود. افراد می توانند روغن موتور پارانوکس را در خودروی خود بین 5 الی 15 هزار کیلومتر استفاده نمایند.

چگونه می توانیم روغن موتور پارانوکس را بخریم؟

به گزارش آموزشگاه دبیر (تیم روابط عمومی شرکت پترونام سهند)، از این پس افراد می توانند روغن موتور پارانوکس را از وبسایت شرکت پترونام سهند خریداری نمایند. برای خرید روغن موتور پارانوکس، باید با تیم پشتیبانی شرکت پترونام سهند تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. پیشنهاد می شود ابتدا با کارشناسان شرکت پترونام سهند مشورت کنید تا بتوانید با آگاهی از اطلاعات صحیح و توصیه ها، برترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید.

با استفاده روغن موتور پارانوکس، به خودروی خود بال دهید!

در این مقاله به شرحاتی از شرکت پترونام سهند و اختراع بی نظیرش، روغن موتور پارانوکس، پرداختیم. با توجه به اینکه روغن موتور پارانوکس تمام انتظارات شما را در یک روغن موتور برآورده می نماید و با این حال قیمتی کمتر از نصف محصولات مشابه دارد، استفاده از آن را برای تمام مردم ایران توصیه می کنیم. از این رو محصولات پارانوکس در 7 مدل فراوری می شوند که باعث شده تمام افراد از سرتاسر دنیا بتوانند از ان استفاده نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی شرکت پترونام سهند، به وبسایت https://petronam.co/ مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "پترونام سهند، فراوری کننده دانش محور و افتخار نانویی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پترونام سهند، فراوری کننده دانش محور و افتخار نانویی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید