وزارت ورزش: باشگاه استقلال با پادووانی طرف حساب است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، درحالی که وزارت ورزش باشگاه استقلال را مسئول پرداخت حقوق معوقه پادووانی می داند، این بازیکن به دلیل بی توجهی های باشگاه سابق خود میخواهد از استقلال به فیفا شکایت کند.

وزارت ورزش: باشگاه استقلال با پادووانی طرف حساب است

مصاحبه اخیر پادووانی نشان می دهد که باشگاه استقلال بعد از رفتار مسئولانه ای که در ماه های آغازین آسیب دیدگی سخت این بازیکن داشت، دیگر پیگیراین موضوع نیست وپادو را به حال خود رها نموده است و ظاهرا فعلا برنامه ای برای پرداخت باقی مانده مطالبات پادووانی ندارد. مدافع برزیلی سابق باشگاه استقلال اما این روزها به سبب درگیری با مراحل پرهزینه درمان خود شدیدا به مبالغی که از باشگاه استقلال دریافت ننموده، نیازمند است و این طور که خودش می گوید چنانچه باشگاه استقلال در پرداخت هایش کوتاهی کند، با مسائل بزرگی روبرو خواهد شد. پادو در چنان شرایط دشواری قرار گرفته که به گفته خود تنها کوشش می نماید تا زنده بماند، حال بازگشت به فوتبال که دیگر از محالات است و بعید است که این بازیکن با شرایط کنونی دیگر رنگ زمین چمن را ببیند وبتواند همچون گذشته سبک بال در میادین فوتبال ظاهر گردد. وضعیت پادووانی بسیار غم انگیز است و او می کوشد با مصاحبه هایش توجه باشگاه استقلال را به سوی خود جلب کند تا شاید از زیر بار مخارج سنگین درمان برآید.

پادووانی حتی در روزهای اخیر بارها با مسئولان باشگاه استقلال تماس گرفته اما هیچ پاسخی از سوی مسئولان نشنیده است. پادو نه فقط با شماره ثابت باشگاه استقلال و نامه نگاری به وسیله ایمیل و پیام و پسغام به وسیله مدیربرنامه هایش، بلکه بارها با تلفن همراه مدیرعامل باشگاه نیز تماس گرفته تا شاید شخصا با آقای مدیر گفت و گو کند اما فتحی هیچ یک از تماس های مدافع سابق را پاسخ نداده تا این مدافع آرام، آرام به فکرهمان راه حلی باشد که پروپژیچ خیلی زود از آن جهت به مطالباتش رسید. واقعیت این است که پادووانی نیز می خواهد از استقلال شکایت کند واو زمان زیادی برای بی توجهی باشگاه استقلال صبر نخواهد کرد.

در شرایطی که باشگاه استقلال تماس های پادووانی را بی پاسخ گذاشته؛ پرسش این است که آیا وزارت ورزش و جوانان که در روزهای پایانی حضور پادووانی در ایران عمیقا پیگیر حال این مدافع بود و حتی شروین اسبقیان و مازیار ناظمی به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان بر بالین این بازیکن حاضر شدند، دوباره پا وسط می گذارد و مشکل اقتصادی این مدافع را حل می نمایند؟

پاسخ مازیار ناظمی، مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به این سوال نشان می دهد که وزارت ورزش وجوانان قصد ندارد در این ماجرا هیچ دخالتی کند. ناظمی در این باره به ایران ورزشی می گوید: آن موقع که پادووانی تازه مصدوم شده بود به دستور آقای وزیر پیگیر حال این بازیکن شدیم وبه همراه آقای اسبقیان دیداری با این بازیکن داشتیم. در آن مقطع پادووانی مهمان فوتبال ایران بود و وزارت ورزش وظیفه خود می دانست که وضعیت این بازیکن را به طورجدی دنبال کند و اگر ضروری است اقدام های پزشکی نیز انجام گردد که در آن برهه اقداماتی هم شد و ما هرکاری که لازم بود برای بهبود اوضاع جسمانی این بازیکن انجام دادیم. برای این بازیکن شرایط مناسبی را ایجاد کردیم تا در کلینیک های مجهز به فیزیوتراپی بپردازد و کاردرمانی اش را پیگیری کند. حتی در آن مقطع آپارتمان استخرداری هم در اختیار پادووانی قرار دادیم تا با سهولت بیشتر مراحل درمانی اش را سپری کند. در آن مقطع نیز از باشگاه استقلال خواستیم مطلبات این بازیکن را پرداخت کند که بخشی از مطالیاتش پرداخت شد. باشگاه استقلال اما پرداخت مابقی حقوق این بازیکن را به حال خود رها نموده است. ظاهر مبلغ 100هزار دلار دیگر از دستمزد پادووانی باقی مانده. ناظمی در این خصوص نیز صحبت هایی کرد: آن موقع که پادووانی در ایران بود جلساتی برگزار گردید و ما از آقای فتحی خواستیم حقوق این بازیکن پرداخت گردد و آن ها هم قول دادن موضوع را باجدیت پیگیری نمایند. اکنون دیگر پادووانی با ما طرف حساب نیست. طرف حساب او باشگاه استقلال است و مسئولان این باشگاه باید در راستای پرداخت مطالباتش اقدام نمایند.ما درجریان ریز اتفاقات نیستیم و نمی دانیم باقی مانده حقوق پادووانی چه قدر است و باشگاه استقلال باید در این خصوص جوابگو باشد و موضوع را پیگیری کند. با توجه به اینکه اگر پادووانی جهت شکایت از باشگاه استقلال را درپیش بگیرد یقینا ماجرای پروپژیچ دوباره اتفاق خواهد افتاد آیا نگرانی بابت احتمال محرومیت وجود ندارد؟ ناظمی در این خصوص نیز صحبت هایی دارد: نگاه ما در آن برهه که بر بالین این بازیکن حاضر شدیم کاملا فرهنگی بود. حتی آقای سلطانی فر هم به حضور ما تاکید داشتند اما مابقی ماجرا در حیطه کاری ما نیست. هر اقدامی ضروری است را باشگاه استقلال باید انجام دهد.

منبع: ایران ورزشی

به "وزارت ورزش: باشگاه استقلال با پادووانی طرف حساب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش: باشگاه استقلال با پادووانی طرف حساب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید