نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی استان هرمزگان گشایش یافت

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی استان هرمزگان گشایش یافت.

نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی استان هرمزگان گشایش یافت

این نمایشگاه تا 22 خرداد دایر خواهد بود و شرایطی را فراهم نموده تا 150 غرفه در چهار گروه اصلی صنایع غذایی، صنایع دستی و سنتی، پوشاک و منسوجات و خدمات جانبی، محصولات، کالاها و خدمات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دهند.

استاندار هرمزگان در افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی گفت: بیش از 150 غرفه در حوزه های مختلف از جمله در حوزه صنایع دستی و پوشاک، صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی در این نمایشگاه حضور دارند.

مهدی دوستی ادامه داد: اصلی ترین کاری که در روزهای آغازین دولت نو دنبال شده، ایجاد بازارهای نو برای عرضه محصولات فراوریی در صنایع خرد و خانگی بود، چرا که معتقدیم اگر بتوانیم خلق بازار کنیم، فراوری خود به خود افزایش پیدا خواهد نمود و می تواند ضریب اشتغال را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه گرمای هوا عامل مهمی در کاهش فروش صنایع دستی مرتبط با حوزه گردشگری می گردد و این مسئله یک مشکل در این زمینه ایجاد میکرد، اضافه نمود: متاسفانه مسئله ای در استان وجود دارد و بعضی از مشاغل ما متکی به گردشگری هستند معمولا در فصل تابستان یک پیش بینی افت شغلی را خواهیم داشت و بنابراین ایجاد نمایشگاه ها می تواند به ما یاری کند.

دوستی بیان نمود: در مشاغل خرد اگر دولت بخواهد یک برنامه معین حمایتی در نظر بگیرد، وام های با سود کم اصلی ترین و اولین هدف دولت است که در پی اصلاحاتی در این زمینه هستیم.

منبع: همگردی

به "نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی استان هرمزگان گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی استان هرمزگان گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید