معرفی بهترین هتل های 3 ستاره دهلی در هند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، بیشتر گردشگران هنگامی که برای سفر به مقصدی آماده می شوند، به دنبال رزرو هتل هستند و خب انواع هتل ها با ویژگی های مختلف را پیش رویشان می بینند. پیدا کردن هتلی که تمام خواسته های شما را برآورده کند، احتیاج به ساعت ها جستجو و گشتن در میان سایت های مختلف دارد. برای اینکه لازم نباشد با چنین مسئله ای در سفر به دهلی و تور هند روبرو شوید، بهترین هتل های 3 ستاره دهلی را به شما در مجله گردشگری خبرنگاران معرفی می کنیم. اگر هم به دنبال بهترین هتل های 4 ستاره یا بهترین هتل های 5 ستاره دهلی هستید، مطلب آن ها را در مجله خواهید یافت. طبعا بهترین هتل های 3 ستاره دهلی جزو ارزان ترین هتل های این شهر نیز هستند.

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره دهلی در هند

هتل بلوم رومز در نزدیکی ایستگاه قطار | bloomrooms

ویژگی شاخص این هتل، تنها با یک نگاه خودنمایی می نماید. طراحی تمام فضاهای هتل با دکوراسیونی مدرن که با رنگ های زرد و سفید و با طرح های مختلف ترکیب شده است. ترکیب دو رنگ زرد را در تمام اشیایی که اختصاصا برای این هتل طراحی شده اند، خواهید یافت. یکی از دلایل قرار دریافت این هتل، در میان بهترین هتل های 3 ستاره دهلی دسترسی آسان به ایستگاه قطار دهلی است. به این معنی که شما تنها با 300 متر پیاده روی خود به ایستگاه قطار می رسید. در نتیجه حتی از فرودگاه دهلی نیز دسترسی آسانی داشته و به راحتی می توانید در این شهر رفت و آمد داشته باشید.

بلوم رومز قرار گرفته نزدیگ ایستگاه قطار دهلی نه تنها حمل و نقل آسانی داشته بلکه اینترنت وای فای رایگان و حمام های خصوصی در اختیار مهمانانش قرار می دهد.

همچنین از جاذبه هایی مانند منطقه کونات پلیس (Connaught Place)، مسجد جامع و چاندانی چوک کمتر از 3 کیلومتر فاصله دارد. اگر می خواهید به قلعه سرخ بروید، جهت 3.5 کیلومتری را با مترو بروید و برای دروازه هند هم، به راحتی می توانید ماشین، تاکسی یا اتوریکشاو بگیرید. پیشنهاد می دهیم برای رسیدن به این هتل از فرودگاه ایندیرا گاندی دهلی، خط مترو به سمت ایستگاه قطار را سوار شوید و سپس از ایستگاه تا مکان هتل را پیاده روی کنید.

  • آدرس: 8591, Arakashan Road, Opp Railway Station, Paharganj, 110055 New Delhi, India

هتل سی پی ویلا | Cp Villa

فضای خودمانی، دوست داشتنی، پر از گل و گدان های سبز و نمایی جذاب، را در میان بهترین هتل های 3 ستاره دهلی به شما معرفی می کنیم. هتل سی پی ویلا از آن هتل هایی است که هنگام ورود به شما احساس ورود به حیاط خانه خودتان را می دهد. اتاق ها و تخت ها بسیار تمیز هستند و فضای شب نشینی دلچسبی را در حیاط زیبای خود برای مهمانانش دارد. وجود چوب و گیاهان در طراحی این هتل، کاملا به چشم می آید.

از جاذبه های نزدیک این هتل هم جانتار مانتار است که با کمی پیاده روی قابل دسترسی است.

آلاچیق بیرون هم فضای دل انگیزی برای نشستن دارد. درون هتل بسیار کلاسیک طراحی شده مبلمانی عالی دارد. درون اتاق ها سرویس مجزا و گاوصندوق به همراه میز و جایگاه خواهید داشت.

فضای سنتی و دلچسب هتل شما را به یاد اقامتگاه های سنتی یزد می اندازد، با این تفاوت که با امکانات مدرن و هنر هندی-مغولی تلفیق شده است.

  • آدرس: 7a Doctors Lane, Gole Market Gole Market, 110001 New Delhi, India

هتل کلویش فرودگاه دهلی | Kelvish Hotel Delhi Airport

فضای اتاق های این هتل، بسیار ساده اما بسیار تمیز، مرتب و البته با وسایل کاربردی برای مهمانانش است. در میان بهترین هتل های 3 ستاره دهلی اگر به دنبال هتلی هستید که در منطقه ماهیپالپور (the Mahipalpur district of New Delhi) باشد و قیمت مناسبی داشته باشد، این هتل را به شما پیشنهاد می دهیم. گردشگرانی که در این هتل اتاق می گیرند از امکاناتی مانند ATM و البته تبدیل ارز در هتل برخوردار خواهند بود.

سالن عمومی را برای استراحت و جمع شدن تمام مهمانان به دور هم دارد و اینترنت وای فای رایگان نیز در اختیار همه قرار می دهد. میز پذیرش شبانه روزی و خدمات اتاق خوب، رضایت مهمانان قبلی را به دنبال داشته است. ضمناً اگر هتل کلویش فرودگاه دهلی را برای اقامت انتخاب کردید، می توانید در نزدیکی هتل به رستورانی عالی برای صرف غذا بروید، در هتل هم بوفه صبحانه برقرار است.

این هتل از قطب منار 10 کیلومتر و تا کورودوارا بانگلا صاحب و گاندی اسمریتی تنها 15 کیلومتر فاصله دارد. با مترو سریع تر از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی دهلی می توانید خود را به این جاذبه ها برسانید.

  • آدرس: 406 Abdul Gaffar Khan Marg, Mahipalpur, 110076 New Delhi, India

هتل اوکلند پلازا دهلی | Hotel The Oakland Plaza

از بهترین هتل های 3 ستاره دهلی بوده که در منطقه نهرو پلیس (the Nehru Place district) در دهلی نو قرار گرفته است. این بنا حدود 7 کیلومتر از آرامگاه همایون فاصله دارند و تا قلعه تغلق آباد دهلی (Tughlaqabad Fort) هم 8 کیلومتر فاصله دارد. از دیگر مزیت ها و امتیازهای خوب این هتل 3 ستاره دهلی وجود یک رستوران دورن هتل است. اینترنت وای فای رایگان به همراه خدمات شبانه روزی میز پذیرش و روزنامه و دستگاه ATM از خصوصیات ممتاز این هتل هستنند.

این مکان برای مهمانان تجاری و افرادی که احتیاج به فضایی برای برگزاری جلسات و همایش های خود دارند، اتاق های مناسبی را تجهیز نموده است.

در روبروی ساختمان هتل مکانی برای پارکینگ در نظر گرفته شده و مهمانان می توانند از لابی و فضای رستوران هتل استفاده نمایند. حیاط و لابی هتل، فضای دنج و خصوصی دارند و هیچ عنصر مزاحمی برای مهمانان وجود ندارد.

  • آدرس: CC 27 , Nehru Enclave, Opposite Modi Towers,, Nehru Place, 110019 New Delhi, India

هتل بین المللی تریبو ترند کاستور | Treebo Trend Kastor International

از دیگر هتل هایی که در دهلی نو و در منطقه نهرو قرار گرفته و از بهترین هتل های 3 ستاره دهلی است، هتل بین المللی تریبو ترند کاستور است. این هتل 3 ستاره برای مهمانانی که به هدف تجارت و کار به دهلی می آیند، فضایی را برای اتاق های ملاقات و گردهم آیی فراهم آورده است. همچنین تمام امکانات تجاری از قبیل فکس و فتوکپی و هر آنچه که لازم داشته باشید، برایتان در مرکز تجاری قرار داده شده است.

برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می نمایند، امکانات ویژه داشته و دسترسی به همه فضاهای هتل را فراهم نموده است. اینترنت وای فای نیز، در دسترستان خواهد بود و می توانید با گوشی های هوشمند خود از آن بهره ببرید.

  • آدرس: B 216, C R Park, Near Nehru Place, Outer Ring Road, 110019 New Delhi, India

هاستل اچ او جی (هوگ) | HOG - Hostel

یکی از ارزان ترین و بهترین هتل های 3 ستاره دهلی بوده که تنها برای بزرگسالان اقامت را فراهم می نماید. در این هاستل با فضایی بسیار صمیمی، مکان هایی را طراحی نموده اند که مهمانان، مخصوصا جوانان بتوانند هم نشینی داشته باشند. یک باغ بسیار سبز و زیبا، یک سالن مشترک به عنوان لابی و فضایی در تراس برای نشستن فراهم شده است. هر چند که هتل رستوران دارد اما آشپزخانه ای اشتراکی فراهم نموده تا مهمانانی که می خواهند آشپزی نمایند، بتوانند در این فضا، وعده های غذایی خود را آماده نمایند. میز پذیرش هم شبانه روزی به مهمانان داخلی و خارجی خدمات رسانی دارد.

از جذابیت های این هتل، سرگرمی هایی است که در بعد از ظهر برای مهمانان فراهم می نماید.

با اینکه این هتل از فرودگاه دور است اما شاتل و ترانسفر فرودگاهی را برای مهمانانش فراهم می نماید. برای دسترسی به جاذبه های نزدیک هتل می توانید از موتورسیکلت و یا دیگر وسایل نقلیه و حمل و نقل دهلی بهره ببرید. در هر یک از اتاق ها تهویه مطبوع وجود دارد و اگر نمی خواهید در اتاق های اشتراکی و با دیگر ماجراجویان هم اتاق شوید، می توانید اتاق دو نفره با تخت کینگ را رزرو کنید.

  • آدرس: 19, Hemkunt colony gk1 Hemkunt colony gk1, 110048 New Delhi, India

هتل د پرایم بالاجی دولوکس | The Prime Balaji Deluxe

از این هتل در میان بهترین هتل های 3 ستاره دهلی شعبه دیگری هم وجود دارد؛ به همین دلیل نام این هتل را با موقعیت مکانی آن بیان می نمایند. در واقع نام آن را هتل د پرایم بالاجی دولوکس @ ایستگاه قطار دهلی نو معین نموده اند. از همین نام هتل می توان فهمید که دسترسی هتل عالیست. تنها 100 متر از ایستگاه قطار معروف دهلی نو فاصله دارند. بنابراین در کمتر از 5 دقیقه می توانید خود را به ایستگاه و یا برعکس برسانید. میز پذیرش این اقامتگاه، برای تمام مدت شبانه روز به مهمانان خدمات می رساند و درخواست های مهمانان را جواب می دهد.

بنابراین حتی اگر در ساعت 3 صبح خواب به چشمتان نمی آمد و یک نوشیدنی گرم خواستید، می توانید از میز پذیرش سفارش دهید. برای ترانسفر فرودگاهی تنها کافیست درخواست دهید؛ هر چند که خود با مترو فرودگاه تا ایستگاه قطار را می توانید به راحتی طی کنید. اینترنت وای فای رایگان برای تمام فضاها در نظر گرفته شده است.

جدای از لابی هتل که با کفپوشی مرمرین سنگفرش شده، تراس پشت بامی هتل هم فضای دنجی برای صرف وعده های غذایی و گذراندن اوقات فراغت است. هتل رستوران دارد و امکان سفارش غذاهای هندی و بین المللی را خواهید داشت و آسانسوری شیشه ای شما را به اتاق ها یا رستوران می رساند. بوفه صبحانه هتل هم هر روز صبح آماده می گردد.

  • آدرس: 8574, Arakashan Road, Behind Shiela Cinema, Paharganj, Paharganj, 110055 New Delhi, India

هتل بلوم رومز در جانپس | bloomrooms

شعبه دیگری از مجموعه هتل های زرد رنگ بلوم رومز است که در محله معروف دهلی به نام کونات پلیس واقع شده و به همین دلایل می توان آن را در زمره بهترین هتل های 3 ستاره دهلی قرار داد. بنابراین نه تنها از فضایی دلچسب، هتلی گیرا و البته شاداب برخوردار خواهید شد بلکه دسترسی به جاذبه های دیدنی دهلی هم برایتان آسان خواهد بود.

بنای معروف و رصد خانه دهلی به نام جانتار مانتار تنها 1.4 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد؛

در میان امکانات این هتل می توان به یک رستوران با انواع غذاهای هندی، یک میز پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهبانی و البته همانند دیگر هتل ها، اینترنت وای فای رایگان را نام برد. سیگار کشیدن در فضاهای عمومی و البته درون اتاق های این مجموعه هتل ممنوع است، مگر اینکه به تراس و فضای باز بروید.

همچنین برای تماشای گورودوارا بانگلا صاحب می توانید اتوریکشاو بگیرید تا شما را با کمترین کرایه و البته سریع ترین زمان به این جاذبه دیدنی برساند.

  • آدرس: 1 Janpath Lane, Connaught Place, 110001 New Delhi, India

هتل سیتی استار | Hotel City Star

اگر به دنبال هتل ارزان در میان بهترین هتل های 3 ستاره دهلی هستید، هتل سیتی استار دهلی را به شما پیشنهاد می دهیم. از امکانات بی نظیر و بسیار پر هوادار این هتل، ترانسفر فرودگاهی رایگان از فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی است. این هتل روی پشت بامش، رستورانی پشت بامی را طراحی نموده و مهمانان در آن فضا می توانند نه تنها از منظره استفاده نمایند بلکه فضای خصوصی تری داشته باشند. اگر به ورزش و نرمش روزانه هم عادت دارید، باشگاه ورزشی در کنار رستوران و در پشت بام هتل سیتی استار در نظر گرفته شده است.

اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و نزدیکی به جاذبه هایی مانند مسجد جامع و بازارهای نزدیک آن و محله کونات پلیس دهلی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 3 ستاره است. محله ای که این هتل در آن قرار گرفته با نام پاهارگنجی (Paharganj) شناخته می گردد و برای گردشگران و مسافرانی که می خواهند از جاذبه های دهلی بازدید نمایند یا به سراغ بهترین غذاهای خیابانی بروند، بسیار مناسب است.

در اتاق های هتل می توانید جدای از پاکیزگی و تمیزی، از کفپوش های پارکت شده، میز و جایگاه و حمام های خصوصی لذت ببرید. پرده های ضخیم از ورود نور مزاحم به درون اتاق جوگیری نموده و به نوعی حکم عایق نور را دارند. تهویه مطبوع و پنکه سقفی فضای درون اتاق ها را خنک می نمایند.

  • آدرس: 8718 D.B.Gupta Road, Paharganj , Paharganj, 110055 New Delhi, India
منبع: الی گشت

به "معرفی بهترین هتل های 3 ستاره دهلی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 3 ستاره دهلی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید