شکایت ذوب آهن از استقلال بابت استفاده از صالح حردانی و آمانوف

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، خبرگزاری خبرنگاران- شاید استفاده از صالح حردانی و آمانوف برای استقلال گران تمام گردد.

شکایت ذوب آهن از استقلال بابت استفاده از صالح حردانی و آمانوف

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، باشگاه استقلال در پنجره جابجایی زمستانی دو بازیکن تازه به خدمت گرفت که صالح حردانی و عزیزبک آمانوف ازبکستانی هستند و این دو بازیکن در شرایطی قراردادشان به ثبت رسید که پنجره جابجایی آبی ها بابت شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی بسته شده بود. در روز پایانی جابجایی بود که مسئولان سازمان لیگ و کمیته مشخص شرایط بیان کردند باشگاه های بدهکار و با پنجره بسته امکان ثبت قرارداد دو بازیکن را دارند و از همین رو باشگاه استقلال قرارداد دو بازیکن خودش را ثبت نموده و آنها را در ملاقات مقابل ذوب آهن بازی داد.

بعد از این بازی بود که اعلام شد باشگاه ذوب آهن پیگیر شرایط این دو بازیکن و حضور مقابل آنها است و حالا خبر رسید که ذوبی ها پس از آنالیز های مختلف و مشورت با افراد حقوقی در نهایت شکایت رسمی خودشان را در فدراسیون فوتبال ثبت نموده و قرار است پرونده این شکایت در کمیته انضباطی مورد آنالیز قرار بگیرد. باید دید شکایت ذوب آهن از استقلال بابت حضور آمانوف و حردانی دردسرساز خواهد شد یا این باشگاه در پرونده مذکور پیروز خواهد شد.

باشگاه ذوب آهن معتقد است با توجه به بسته بودن پنجره جابجاییی باشگاه استقلال به علت شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی، این تیم نمی تواند از بازیکنان تازه خودش استفاده کند. حتی گفته می گردد وکیل فرشید باقری نیز از فیفا در این مورد استعلام گرفته و مسئولین مربوطه در فدراسیون جهانی فوتبال تاکید نموده اند که باشگاه استقلال نمی تواند از نفرات تازه خودش استفاده کند.

به همین خاطر باشگاه ذوب آهن شکایتی را در سازمان لیگ مطرح نموده و باید دید که مسئولان فدراسیون فوتبال چه تصمیمی را اعلام خواهند کرد. محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن این خبر را تایید نموده است. با این حال، طبق پیگیری ها مجوز بازی این دو بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال صادر شده است. بیژن طاهری سرپرست استقلال هم بعد از مسابقه با ذوب آهن بیان کرد وقتی سازمان لیگ کارت بازی صادر می نماید چه مسئله ای وجود دارد؟ ظاهرا باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این دو بازیکن طلبکار، تعهدی به کمیته مشخص شرایط بازیکان داده و توافقنامه تسویه با آن ها را ارائه نموده است. جمشید نورشرق رییس کمیته مشخص شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال از جمله نفراتی است که می تواند با شرحات خود ابهامات در مورد این موضوع را رفع کند اما او فعلا ترجیح داده سکوت کند.

به نظر می رسد شکایت ذوب آهن از استقلال به جایی نخواهد رسید. باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از ملاقات این تیم مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر، از باشگاه استقلال شکایت کرد. این باشگاه اصفهانی معتقد است حضور صالح حردانی و عزیزبک آمانوف در ترکیب آبی پوشان تهرانی غیرقانونی بوده است و استقلالی ها به علت شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی حق ثبت قرارداد بازیکنان تازه خود را نداشته اند.

در همین زمینه پیگیری ها نشان می دهد قرارداد دو بازیکن تازه استقلال با مجوز کمیته شرایط در سازمان لیگ ثبت شده است. ظاهراً باشگاه استقلال در این زمینه تعهدی به کمیته شرایط داده است تا طی مدت 45 روز بدهی های خود به طلبکاران داخلی را مشخص تکلیف کند و به همین علت نیز کمیته شرایط مجوز ثبت قرارداد دو بازیکن تازه را به این باشگاه داده است. کمیته شرایط در نامه خود به سازمان لیگ نیز تأکید نموده است باشگاه استقلال 45 روز فرصت دارد تا به تعهدات خود در این کمیته عمل کند و به همین علت مجوز ثبت قرارداد دو بازیکن تازه این تیم صادر شده است.

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به شکایت ذوب آهن گفت: چند بار در این مورد شرح دادیم. باشگاه استقلال اقدامات لازم برای گرفتن مجوز ثبت قرارداد دو بازیکن خود را انجام داد و توانست از آنها در ملاقات با ذوب آهن اصفهان استفاده کند. ظاهراً شکایت کردن و شکایت بازی مُد شده است.

وی اضافه کرد: باشگاهی تخلف کرد و براساس آن شکایت کردیم و حق مان را گرفتیم، ولی علتی ندارد برای هر مساله دیگری تیم ها دنبال شکایت از استقلال باشند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مرجع قانونی برای صدور کارت بازیکنان هستند. وقتی ناظر بازی کارت بازی بازیکنان را دید و مجوز داد، این شکایت دیگر چیست؟! متأسفانه در زمین حریف استقلال نمی شوند و دنبال حاشیه از بیرون هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شکایت ذوب آهن از استقلال بابت استفاده از صالح حردانی و آمانوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت ذوب آهن از استقلال بابت استفاده از صالح حردانی و آمانوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید