ترابی برترین پنالتی زن ایران است، امیدواریم رای استیناف اعلام گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی 2 بر 1 تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: فکر می کنم بازی خوبی را انجام دادیم. بازی را خوب آغاز کردیم و به گل رسیدیم. روی غافلگیری گل خوردیم ولی کنترل مسابقه دست ما بود. فرصت های خوبی ایجاد کردیم. سه امتیاز حق ما بود و به طرفداران تبریک می گویم.

ترابی برترین پنالتی زن ایران است، امیدواریم رای استیناف اعلام گردد

وی اضافه نمود: تیم حریف به خاطر نتایج گذشته اش انگیزه زیادی داشت. می توانستیم در پنالتی هم به گل برسیم تا بازی راحت گردد که اینطور نشد. خوشحالیم که سه امتیاز را به دست آوردیم. بچه ها امروز به جز یکی، دو صحنه تمرکز و انگیزه خوبی داشتند.

سرمربی پرسپولیس در مورد از دست رفتن پنالتی این تیم به وسیله مهدی ترابی، تاکید نمود: تا موقعی که مهدی ترابی در زمین باشد او پنالتی زن اول پرسپولیس است. مهدی پنالتی های زیادی را گل نموده است و برترین پنالتی زن ایران است که شکی در آن نیست. امروز هم این رخ داد که فدای سرش. ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید.

گل محمدی در مورد نزدیک شدن به استقلال در جدول رده بندی و رای کمیته انضباطی در پرونده بازیکن گابنی گل گهر، گفت: امیدواریم رایی بدهند که عدالت در آن برقرار باشد. فعلا تمرکزمان روی بازی های آینده است. امیدواریم زودتر رای کمیته استیناف اعلام گردد. الان نزدیک نیم فصل هستیم و هشت امتیازی که جابجا می گردد باید تکلیفش معین گردد. دیروز هم درباره این مسئله صحبت کردم. ان شاءالله زودتر تکلیف را روشن نمایند.

سرمربی پرسپولیس بعلاوه در نشست خبری بعد از این بازی و در جمع وبلاگ عینک آفتابی مردانه بر بهبود شرایط دفاعی تیمش تاکید نمود و گفت: هر تیمی دنبال قهرمانی است باید ساختار دفاع تیمی اش را بهبود ببخشد. نباید اینقدر راحت گل بخوریم. مدافعان ما کوشش زیادی می نمایند ولی گل خوردن فقط تقصیر مدافعان نیست.

وی اضافه نمود: همه بازیکنان باید مسئولیت دفاعی را بر عهده بگیرند. وقتی تیمی گل می خورد همه تیم مقصر هستند. باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم. تراکتور دو، سه بار بیشتر به دروازه ما نرسید. من گل خوردن را دوست ندارم.

گل محمدی در مورد مصدومیت وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی تیمش هم توضیح داد: این بازیکن نزدیک 10-15 روز احتیاج دارد.

سرمربی پرسپولیس بعلاوه از درخواست محمد انصاری مدافع پیشین این تیم برای بخشیدن مطالباتش به یک مرکز خیریه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بهتر است در این مورد از سرپرست باشگاه سئوال کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترابی برترین پنالتی زن ایران است، امیدواریم رای استیناف اعلام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی برترین پنالتی زن ایران است، امیدواریم رای استیناف اعلام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید