شهنازی: باید سهمی از بودجه برای فدراسیون هایی که مسئولیت معلولان را برعهده گرفتند، در نظر گرفته گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اینگونه نباشد که دوستان فقط مسئولیت معلولان را بگیرند و هیچ بهره ای نبرند، پارالمپیک از مجلس بودجه می گیرد و باید سهمی برای فدراسیون هایی که معلولان را برعهده گرفتند، در نظر گرفته گردد.

شهنازی: باید سهمی از بودجه برای فدراسیون هایی که مسئولیت معلولان را برعهده گرفتند، در نظر گرفته گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار گردید. شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در مجمع تاکید نمود: این ورزش با همه چالش ها روند صعودی و رو به جلو داشته است. برای اینکه ورزشی پیروز گردد عوامل زیادی موثر است. فدراسیون کوشش می نماید از بار بدهی ها کم کند و این وقت زیادی از مسئولان فدراسیون می گیرد. طلبکارها فشار زیادی روی فدراسیون داشتند اما شرایط بهتر شده است. جهت پر چالش بوده است و اینطور نبوده که مسئولان با خیال راحت به اداره فدراسیون بپردازند.

وی تاکید نمود: برای اینکه این رشته دیده گردد خیلی ها کوشش کردند. ما نگاه مثبتی در کمیته ملی المپیک به این رشته داریم و در بازی های آسیایی و آینده انتظار داریم سهمیه ها کسب گردد. در تقسیم بودجه 98 فدراسیون را در جایگاهی ببینیم که ان شاالله بودجه بیشتری بگیرد. روند کار فدراسیون ها را قدم به قدم چک می کنیم و در ستاد عالی آنالیز می کنیم.مجموعه حرکت تیراندازی با کمان را در کمیته ملی المپیک مثبت می دانیم.

شهنازی توضیح داد: اینگونه نباشد که دوستان فقط مسئولیت معلولان را بگیرند و هیچ بهره ای نبرند. امیدوارم در وزات ورزش در اینباره صحبت گردد. پارالمپیک از مجلس مستقیما بودجه می گیرد و باید سهمی برای فدراسیون هایی که معلولان را در نظر گرفتند، در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شهنازی: باید سهمی از بودجه برای فدراسیون هایی که مسئولیت معلولان را برعهده گرفتند، در نظر گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: باید سهمی از بودجه برای فدراسیون هایی که مسئولیت معلولان را برعهده گرفتند، در نظر گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید