سهم استان یزد از صنعت توریسم به نسبت ظرفیت هایش، خیلی کم است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن تبریک به دانش، مدیرکل جدید این اداره کل، از زحمات شرافت، مدیر کل قبلی تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

سهم استان یزد از صنعت توریسم به نسبت ظرفیت هایش، خیلی کم است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، محمدرضا تابش در این بازدید با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری دارای حوزه ای بسیار وسیع و در کانون توجه افکار عمومی مردم است، خواهان استفاده درست از ظرفیت ها و همراه کردن افکار عمومی در راستای رسیدن به رشد و توسعه در این بخش شد.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید نمود : سهم استان یزد از صنعت توریسم نسبت به ظرفیت های زیادمان، خیلی کم است. استان یزد با بافت سنتی و آثار تاریخی زیادی که دارد و علیرغم کار های خوبی که صورت گرفته در جذب توریست ضعیف عمل نموده است و جای کار فراوانی وجود دارد که امیدواریم با توجه به انتصاب یک خانم به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و به تبع آن، شما نیز در استان، حضور بانوان نیز در این عرصه تقویت گردد.

وی راه برون رفت از مسائل موجود را همکاری با بخش خصوصی و حمایت دولت از این بخش دانست.

نماینده مردم اردکان در مجلس خواهان توجه بیشتر به میراث فرهنگی اردکان، خصوصا منارجنبان خرانق و چک چک شد و موفقیت در امور را مستلزم توجه به کار نرم افزاری دانست .

دانش نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور تابش اظهار کرد: برای انجام این خواسته های به حق مردم استان که از زبان نماینده ایشان بیان شد، تمام کوشش خود و همکارانم را به کار خواهم گرفت تا این امور محقق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سهم استان یزد از صنعت توریسم به نسبت ظرفیت هایش، خیلی کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم استان یزد از صنعت توریسم به نسبت ظرفیت هایش، خیلی کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید