رسانه ها سمنان را به عنوان استان نوظهور گردشگری مطرح کنند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، محمد جهانشاهی عصر شنبه در جمع اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان بابیان اینکه این منطقه از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه گردشگری برخوردار است که رسانه‌های می‌توانند یاری‌رسان میراث فرهنگی در معرفی این پتانسیل‌ها محسوب شوند، ابراز داشت: رسانه‌ها می‌توانند سمنان را به‌عنوان استان نوظهور گردشگری تا سال 2020مطرح کنند.

رسانه ها سمنان را به عنوان استان نوظهور گردشگری مطرح کنند

وی بابیان اینکه نقش و رسالت رسانه‌ها در ترویج و توسعه گردشگری این صنعت پاک بی‌بدیل است، افزود: با درک این مطلب تور خبرنگاری ویژه بازدید از اماکن گردشگری استان سمنان برگزار شد تا این افراد با قلم توانمند خودشان بتوانند به معرفی امکانات و جذب گردشگر برای استان بپردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون سه تور آشنایی وبلاگ عینک آفتابی مردانه با اماکن گردشگری استان برگزارشده است، ابراز داشت: این تورها می‌تواند به جذب گردشگر و رونق اقتصادی استان کمک کند لذا در نظر داریم تا پایان سال از تعداد وبلاگ عینک آفتابی مردانه بیشتری برای بازدید از ظرفیت‌های این دیار استفاده کنیم.

جهانشاهی بابیان اینکه بسیاری از ظرفیت‌های گردشگری استان به‌ویژه در روستاها مغفول مانده است، تصریح کرد: قطعاً با اعتبارات موجود نمی‌توان پای گردشگران را به این استان باز کرد تحقق این شعار نیازمند مشارکت مردم ساکن در روستاها با رسانه‌ها است که تعامل آن‌ها می‌تواند به مطرح‌شدن زوایای پنهان یک منطقه منجر شود.

وی افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می‌شوند که می‌توانند با گوشزد کردن نقاط مثبت و منفی در بخش گردشگری میراث فرهنگی را در جذب مسافران بیشتری به استان سمنان یاری دهند لذا با فعال شدن رسانه‌ها در این حوزه می‌توان امیدوار به احیاء بخش گردشگری و صنایع‌دستی بود.

منبع: mehrnews.com

به "رسانه ها سمنان را به عنوان استان نوظهور گردشگری مطرح کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها سمنان را به عنوان استان نوظهور گردشگری مطرح کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید