راه اندازی پایگاه های پایش در ورودی و خروجی شهر

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: برای کنترل سلامت مردم بجای نیوجرسی، پایگاه های پایش در ورودی و خروجی راه اندازی شوند.

راه اندازی پایگاه های پایش در ورودی و خروجی شهر

به گزارش از ،سیدمحمد مولوی منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم با انتقاد از اقدام اجرا شده در بستن جهت آبادان - خرمشهر گفت: این اقدام نابجا، حاصل تصمیمات و صورتجلسه امضا شده در منطقه آزاد اروند است و ضروری است مدیرعامل این سازمان فورا دستور جمع آوری نیوجرسی ها را پیگیری و انجام دهد.

او اضافه نمود: 8 سال جنگ تحمیلی نتوانست بین دو مردمی که اشتراکات فرهنگی، اجتماعی و حتی مالی دارند این چنین موانعی ایجاد بکند و گذاشتن نیوجرسی اقدام غلط و نادرستی است.

منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: بجای گذاشتن نیوجرسی و انجام اینگونه اقدامات غیر منطقی، باید پایگاه های پایش سلامت در مبادی ورودی و خروجی راه اندازی گردد و در این حال مردم را به عدم تردد تشویق کرد.

مولوی توضیح داد: امیدواریم منطقه آزاد اروند در اتخاذ تصمیمات و تنظیم صورتجلسه های ابلاغی خود به عواقب و بازخورد اجتماعی و فرهنگی آن نیز توجه نمایند و به تصمیمات غلط خود در بعضی امور سرانجام دهند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی پایگاه های پایش در ورودی و خروجی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پایگاه های پایش در ورودی و خروجی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید