دشمنی رونالدو با نوشابه؛ آب بنوشید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، فوق ستاره فوتبال پرتغال و دنیا بار دیگر نشان داد که یک ورزشکار واقعی و الگوی مناسب برای علاقمندان به این رشته است.

دشمنی رونالدو با نوشابه؛ آب بنوشید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، کریستیانو رونالدو به همراه فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در نشست خبری پیش از ملاقات با مجارستان از بازی های یورو 2020 شرکت کرد و همان ابتدا کاری کرد تا سوژه جدیدی برای رسانه ها ایجاد گردد.

این ستاره 36 ساله که همواره الگوی مناسبی آمادگی بدنی ورزشکاران بوده، در همان ابتدای کنفرانس مطبوعاتی تصمیم گرفت تا چند بطری نوشابه را که روبروی او قرار داشت را از زاویه دید دوربین ها خارج کند. او پس از این کار یک بطری آب را برداشت و از همه خواست تا جای نوشابه، آب بنوشند.

افراد حاضر در سالن نشست مطبوعاتی از این کار تعجب کردند و حتی سرمربی پرتغال نیز با دیدن این صحنه کمی متعجب به نظر می رسید.

رونالدو همواره به عنوان یک الگو در سالم زندگی کردن ورزشکاران بوده و این موضوع را همواره در دوران حرفه ای خود رعایت نموده است. او در گذشته نیز در خصوص غذاهای مضر صحبت نموده بود و از همه خواسته بود تا از این مواد غذایی استفاده نکنند.

برنده چهار توپ طلای فوتبال دنیا اخیرا گفته بود: من با پسرم سخت گیر هستم. او برخی اوقات نوشابه می نوشد و بیسکوییت می خورد و این را می داند که من این کار را دوست ندارم.

رونالدو و یارانش امشب از ساعت 20:30 به مصاف مجارستان می فرایند. آلمان و فرانسه نیز از دیگر حریفان پرتغال در مسابقات یورو2020 هستند.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

به "دشمنی رونالدو با نوشابه؛ آب بنوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمنی رونالدو با نوشابه؛ آب بنوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید