دبیر: آرای من و بنی تمیم از جنس دوست داشتن کشتی بود ، محمد بنا و غلام محمدی سرمایه هستند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، علیرضا دبیر بعد از کسب رای اعتماد از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی به انتقاد از چرخش بعضی از روسای هیات ها در روز رای گیری پرداخت.

دبیر: آرای من و بنی تمیم از جنس دوست داشتن کشتی بود ، محمد بنا و غلام محمدی سرمایه هستند

رئیس جدید فدراسیون کشتی چند روز بعد از انتخابش در مجمع به عنوان رئیس فدراسیون به انتقاد از عملکرد چند رئیس هیات کشتی پرداخت. علیرضا دبیر رئیس جدید فدراسیون کشتی که در کربلا به سر می برد، با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسین کشتی و آغاز روند برگزاری انتخابات گفت: حدودا از مهر گذشته که رسول خادم کناره گیری کرد، 9 الی 10 ماه کشتی حال و هوای خوبی نداشت و تا ساعت 9 صبح روز آخر معلوم نبود چه کسانی در مجمع شرکت می کردند ولی در کل مجمع خوب برگزار گردید. البته مجمع فدراسیون کشتی برای همه مهم است و لطف خدا باعث شد گرما و آرامش خوبی به یکباره برقرار شد.

دبیر در ادامه یکبار دیگر با اشاره به غیبت دو قهرمان شاخص کشتی به انتقاد از نبود خادم و جدیدی در انتخابات پرداخت: من با جدیدی روزی 2-3 بار حرف می زدیم، حتی دیروز صبح هم با او صحبت کردم. اگر آنها بودند قطعا بهتر بود. اینکه با قرعه دوم و سوم شوید به درد نمی خورد، اینکه این فرصت برای همه باشد خیلی قشنگ تر می شد ولی من در آن صندلی نیستم که چرا دوستانم حضور نداشتند ولی به عنوان یک شهروند دوست داشتم این بزرگان حضور داشته باشند.

رئیس جدید فدراسیون کشتی در خصوص اینکه چرا صلاحیت آنها تائید نشد گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد، مثلا در خصوص من یک شکایتی از من انجام شده بود که نه احضار شده بودم و نه چیز دیگری، به همین دلیل صلاحیت من تائید نشده بود. اصلا من نمی دانستم شکایت شده است، شکایتی که شده بود از یک موسسه بود که من یک عضو از هیات مدیره آنجا بودم. به هر حال دوستانی که صلاحیت ها را تاید می نمایند خدا را در نظر می گیرند و من اعتقاد دارم افراد همه وسیله هستند و همه چیز دست خدا است.

او در خصوص اینکه چرا بنی تمیم که از بدنه کشتی بود در رقابت با نصیرزاده انتخاب نشد، ادامه داد: نمی خواهم در خصوص ریز مسائل صحبت کنم ولی انتخاب ها بر اساس معیارهای دوستان بوده است. اینکه چرا به نصیرزاده رای دادند و به بنی تمیم رای ندادند شاخصه های در ذهن رای دهندگان است. من کسی هستم که هم کار سیاسی نموده ام هم کار ورزشی.دو سه هیات واقعا بی معرفتی نموده اند که اسم آنها را می برم. وقتی با کسی هستید باید تا انتهای آن بایستید. شما 4-5 ماه با کسی هستید ولی به یکباره مسیرتان را عوض می کنید؟ این کار واقعا بی معرفتی است. اینکه بگویید استاندار و ... گفتند اصلا کار خوبی نیست. فکر می کنم جنس رای من و آقای بنی تمیم جنس دوست داشتن کشتی بود.

دبیر در خصوص تغییرات احتمالی در کادر فنی تیم ملی گفت: اجازه بدهید ابتدا در خصوص مباحث فنی کمیته فنی بحث نمایند و تصمیم بگیرند. اگر قرار است کاوه را انتخاب نمایند یا اگر نه شخص جدیدی را معرفی نمایند. محمد بنا و غلام محمدی داشته های ما هستند. کشتی و نظام برای آنها هزینه نموده اند. به همین راحتی نباید به این افراد بگوییم بفرمایید بروید.

رئیس جدید فدراسیون کشتی درباره اوضاع فعلی کشتی و توقعاتی که از این تیم وجود دارد، ادامه داد: این را بگویم که من در هر چیزی سرم کلاه برود در کشتی سرم کلاه نمی رود. تیمی که نهم یا یازدهم جهان شده است به یکباره نمی گردد به آنها گفت بروید و دوم شوید. من نه با کسی جلسه ای داشتم و نه حرفی زدم ولی مطمئنا دوستان از من کارشناس تر هستند. من هر تلاشی بتوانم انجام می دهم این تیم ها را جمع کنم. واقعا کشتی 2-3 سال زمان می خواهد تا جمع گردد. از رسول و امیر خادم، از علی حیدری و .... خواهش می کنم هر کسی می تواند یاری نمایند من با کمال میل می پذیرم. رسول خادم و عباس جدیدی داشته های ما هستند و جای آنها در فدراسیون است. حداقل حضور اینها می تواند برای ما روحیه باشد. از نظر من حضور این عزیزان بلامانع است مگر اینکه خودشان دوست نداشته باشند که البته رفاقت ما باقی می ماند.

منبع: ایران ورزشی

به "دبیر: آرای من و بنی تمیم از جنس دوست داشتن کشتی بود ، محمد بنا و غلام محمدی سرمایه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: آرای من و بنی تمیم از جنس دوست داشتن کشتی بود ، محمد بنا و غلام محمدی سرمایه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید