خلیلی: می خواهیم هت تریک قهرمانی را جشن بگیریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، سرپرست تیم پرسپولیس گفت: به دنبال این هستیم تا با ادامه روند خوبمان، زودتر از بازی نهایی، هت تریک قهرمانی را جشن بگیریم.

خلیلی: می خواهیم هت تریک قهرمانی را جشن بگیریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، محسن خلیلی بعد از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا عنوان نمود: امروز توانستیم سه امتیاز با ارزش را بگیریم و به همه طرفدارانمان تبریک می گویم. بازی در روز ابتدایی هفته برگزار می شد و تعطیل هم نبود. دلگرمی ما و بازیکنان، همین طرفداران هستند. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم زودتر از بازی نهایی، هت تریک قهرمانی را جشن بگیریم.

او اضافه کرد: همواره سعی نموده ام در مسائل فنی وارد نشوم اما وقتی تیمی در دقایق ابتدایی بازی گل خورده و سپس با سه گل، جبران می نماید نشان دهنده شخصیت قهرمانی تیم است. این نشان می دهد بازیکنان پرسپولیس در دو سال اخیر نیز شایسته قهرمانی بودند. بسیار خوشحالیم که بازیکنان می توانند گلزنی نمایند. همچنین از اینکه طرفداران فوتبال پنج گل در این بازی دیدند خوشحالیم.

سرپرست پرسپولیس همچنین درباره اختلاف پنج امتیازی پرسپولیس با تیم دوم و شکست سپاهان و تراکتورسازی اعلام نمود: ما با نتایج سایر تیم ها کاری نداریم و تمام تمرکزمان روی کسب سه امتیاز بازی های خودمان است تا بتوانیم سریع تر از انتها لیگ، قهرمانی را در همین استادیوم با طرفداران جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خلیلی: می خواهیم هت تریک قهرمانی را جشن بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: می خواهیم هت تریک قهرمانی را جشن بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید