جنجال طرفداران ریورپلاته جنگ جهانی سوم را لغو کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، طرفداران ریورپلاته با حمله به اتوبوس بوکاجونیورز به بازیکنان این تیم آسیب رساندند که این اتفاق باعث شد فینال برگشت کوپا لیبرتادورس لغو گردد.

جنجال طرفداران ریورپلاته جنگ جهانی سوم را لغو کرد به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه و به نقل از ESPN، دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس (آمریکای جنوبی) که قرار بود شنبه شب بین دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز در استادیوم مونتومنتال برگزار گردد به علت جنجال طرفداران تیم میزبان لغو شد.

بازیکنان بوکاجونیورز در مسیر استادیوم با طرفداران خشمگین ریورپلاته رو به رو شدند و با وجود حضور نیروهای امنیتی اتوبوس حامل این تیم با سنگ و اشیا دیگر استقبال شد. پلیس برای مهار آن ها از گاز های اشک آور استفاده کرد اما متوجه نبود این کار به بازیکنان بوکا آسیب می رساند چون شیشه های اتوبوس بر اثر پرتاب سنگ شکسته بودند.

در نهایت بازیکنان بوکا با وضع نامناسبی به استادیوم رسیدند و دو بازیکن راهی بیمارستان شدند. یکی از بازیکنانی که به دلیل استنشاق گاز اشک آور آسیب دیده بود کارلوس توس بود.

این شرایط باعث شد کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کند بازی یک ساعت دیرتر انجام می گردد. با این حال وضعیت بدتر از آن چیزی بود که تصور می کردند و بازی یک و ساعت و نیم دیگر به تعویق افتاد.

در این لحظات پلیس با طرفداران ریور در خیابان ها درگیر بود. برخی دیگر از آن ها که بلیت تهیه نموده بودند در استادیوم منتظر آغاز بازی بودند.

کارلس پویول به این اتفاق زشت واکنش نشان داد و در صفحه خود نوشت: اخبار نارحت کننده ای از آرژانتین به گوش می رسد. فوتبال نمی تواند در چنین شرایطی باشد. خجالت آور است!

توس نیز به شدت از اتفاق های اتفاق افتاده عصبانی بود و به وبلاگ عینک آفتابی مردانه گفت: ما شرایط بازی کردن نداریم اما مسئولان متوجه این موضوع نیستند. بازیکنان ریور پس از این اتفاق حتی به ما نزدیک نشدند تا از وضعیتمان مطلع شوند.

کمتر از یک ربع مانده به آغاز سوپرکلاسیکو در حالی که مونومنتال پر از تماشاگر بود کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفت این بازی را لغو کند. بر این اساس جنگ جهانی سوم امروز (یکشنبه) ساعت 23:30 برگزار خواهد شد!

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جنجال طرفداران ریورپلاته جنگ جهانی سوم را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال طرفداران ریورپلاته جنگ جهانی سوم را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید