جعفرزاده: تصمیم شورای عالی امنیت ملی مورد حمایت مجلس است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس بر تصمیم شورای عالی امنیت ملی در اعلام ضرب الاجل 60 روزه صحه می گذارد و ملت هم از آن استقبال خواهد نمود.

جعفرزاده: تصمیم شورای عالی امنیت ملی مورد حمایت مجلس است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با وبلاگ عینک آفتابی مردانه با اشاره به ضرب الاجل 60 روزه ایران برای طرف های برجام گفت: ما یک سال صبر کردیم و این صبر بر پایه منافع ملی ما بود، اما واقعاً صلاح نبود بیش از این یک گوشه رینگ بمانیم.

وی اضافه نمود: شورای عالی امنیت ملی کشورمان ضمن حفظ منافع ملی، تصمیم شجاعانه ای اتخاذ کرد که هم مردم از آن استقبال می نمایند هم مجلس بر آن صحه می گذارد، ما از هر نوع اقدامی که غرور ملی را تقویت کند استقبال می کنیم. البته اگر احساس کنیم طرف مقابل به حرف های ما گوش نمی دهد و دو خواسته ما در خصوص نفت و پول را مورد توجه قرار نمی دهد آنها باید منتظر اقدامات بعدی هم باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: ایران کشور بزرگی است و ما از کشورهای منطقه می خواهیم منافع خاورمیانه را به خطر نیندازند و با ترامپ که هیتلر دوم تاریخ است و می خواهد فرهنگ کابوییسم را مثل نازیسم تعمیم دهد همراهی ننمایند.

جعفرزاده ادامه داد: ایران اقدام شجاعانه انجام داده و اگر اتحادیه اروپا نخواهد در این 60 روز به مسئولیت خود عمل کند ما حق داریم از حقوق ملت مان دفاع کنیم. نمی توانیم بنشینیم تا هر روز قطعنامه ای علیه ما صادر گردد. جهان باید مقابل زیاده خواهی ترامپ بایستد و اگر این کار را نکند کشورهای منطقه این کار را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: غربی ها باید تصمیم عاقلانه ای بگیرند و اگر این کار را ننمایند ما اقدامات دیگری انجام می دهیم. حل مسائل کشور برای ما در اولویت است در حال حاضر فروش نفت ما دچار مشکل شده و درآمدهای ما کاهش یافته لذا نباید اجازه دهیم که آمریکا برای ما تصمیم بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جعفرزاده: تصمیم شورای عالی امنیت ملی مورد حمایت مجلس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفرزاده: تصمیم شورای عالی امنیت ملی مورد حمایت مجلس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید