تقویت حوزه خوداشتغالی و کار آفرینی در دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران گفت: مجوز ایجاد 328 رشته جدید برای دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از شورای گسترش دریافت شد.

تقویت حوزه خوداشتغالی و کار آفرینی در دانشگاه فنی و حرفه ای

وی با بیان اینکه این دانشگاه با 173 دانشکده، بزرگ ترین دانشگاه کشور قلمداد می گردد، اضافه نمود: هدف این دانشگاه تربیت تکنسین، نیروهای کاردان و مهارتی است که پنجه های مهارتی برای بخش صنعت، کشاورزی و خدمات محسوب می شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان این که فارغ التحصیلان این دانشگاه متقاضی استخدام در هیچ نهاد دولتی نیستند و نیروهای مهارتی و کاردان این دانشگاه وارد بخش خدمات، کشاورزی و اقتصاد خواهند شد، اضافه نمود: تقویت حوزه های خوداشتغالی و کارآفرینی از جمله رسالت های فارغ التحصیلان این دانشگاه است.

وی خاطرنشان ساخت: در وضعیت فعلی که اشتغال یک دغدغه مهم محسوب می گردد این دانشگاه می تواند به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا نقش موثری در اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصادی کشور ایفا نماید و عطش مدرک گرایی را فرونشاند و زمینه تربیت نیروهای ماهر که بتوانند رونق فراوری ورشد اقتصادی را رقم بزنند و فراوری ناخالص ملی را افزایش دهند را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تقویت حوزه خوداشتغالی و کار آفرینی در دانشگاه فنی و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت حوزه خوداشتغالی و کار آفرینی در دانشگاه فنی و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید