برگزاری چهارمین دوره زیست شناسی در حوزه میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، برگزاری چهارمین دوره زیست شناسی در حوزه میراث فرهنگی صورت می پذیرد.

برگزاری چهارمین دوره زیست شناسی در حوزه میراث فرهنگی

مطالعه در زمینه جانورشناسی در حوزه باستانی با توجه به بقایای استخوانی مکشوفه از محوطه ها بسیار حائز اهمیت بوده و معین کردن جنس و گونه های جانوری برای هر منطقه و تحلیل نوع معیشت و زندگی مردمان آن عصر و دوره همواره مورد توجه قرار داشته است.

از این رو پژوهشکده حفاظت و بازسازی آثار تاریخی فرهنگی 13 تا 14 آذر 1400 چهارمین وبینار آموزشی مطالعات جانور شناسی در حوزه میراث فرهنگی را با همکاری شبکه علوم آزمایشگاهی، پژوهشکده باستان شناسی و موسسه باستان شناسی دانشگاه تهران از ساعت 10 تا 12 بصورت مجازی برگزار می نماید.

از اهداف آموزشی در این دوره میتوان به شناسایی گونه های چرم، مطالعه الیاف با منشا حیوانی در نمونه های تاریخی، تشخیص استخوان یا عاج در آثار، مطالعات سیستماتیک جانوری، مباحث تنوع زیستی و تحلیل آناتومی جانوری در نمونه های استخوان جانوری اشاره نمود. لازم به ذکر است تمامی پژوهشگران و دانشجویان حوزه زیست شناسی باستانی و بازسازی آثار تاریخی فرهنگی می توانند بصورت رایگان در این دوره شرکت نمایند.

منبع: همگردی

به "برگزاری چهارمین دوره زیست شناسی در حوزه میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین دوره زیست شناسی در حوزه میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید