الهویی: در نیمه دوم بازی با فولاد را کنترل کردیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: در نیمه دوم بازی بر فولاد کاملاً توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت های خوبی ایجاد کنیم.

الهویی: در نیمه دوم بازی با فولاد را کنترل کردیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه از سیرجان، سعید الهویی بعد از ملاقات گل گهر مقابل فولاد که با تساوی یک- یک همراه بود، گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. فولاد یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر است. این تیم سهمیه آسیا گرفته و سال جاری هم مهره های خوبی را جذب نموده است. بازی سختی داشتیم در نیمه اول در دقایقی بعد از گل اول کنترل مان را در بازی از دست دادیم ولی در نیمه دوم کاملاً توانستیم بازی را کنترل و موقعیت های خوبی ایجاد کنیم.

وی درباره داوری این ملاقات مطرح کرد: به تیم داوری خسته نباشید می گویم و ترجیح می دهم درباره اتفاقات کارشناسان داوری نظر بدهند. جامعه داوری ما با هدف اشتباه نمی کند و خیلی خوش بین هستیم که این اشتباهات به حداقل برسد. در این بازی داور تصمیماتی را علیه ما اشتباه گرفت، مثل صحنه پنالتی نیمه دوم. امیدوارم همواره داوران بتوانند با تمرکز قضاوت نمایند.

الهویی گفت: باید فضای اخلاقی و محبت آمیز بین تیم ها وجود داشته باشد. در فوتبال همه رقیب هستیم ولی همه باهم دوست هستیم و بهتر است روابط محبت آمیز ادامه داشته باشد. در زمین رقیب باشیم ولی در خارج از زمین با یکدیگر دوست داشتیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ عینک آفتابی مردانه بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ عینک آفتابی مردانه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الهویی: در نیمه دوم بازی با فولاد را کنترل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: در نیمه دوم بازی با فولاد را کنترل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید