افزایش تقاضا برای خرید خودروی دست دوم غیر چینی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، بعضی از کارشناسان بر این باورند که بسیاری از مردم به آینده صنعت خودرو امیدوار نیستند و احتمال می دهند با کاهش فراوری، قیمت خودرو نیز افزایش پیدا کند، از این رو، بعضی از متقاضیان بر اساس توان خود به خرید خودرو صفر کیلومتر پرداختند و بعضی دیگر نیز خرید خودروی دست دوم را مناسب دانستند، اما به طور کلی شرایط کنونی به خوبی نشان می دهد که استقابل مردم به خرید خودرو باعث شده است تا نقدینگی این افراد به سرمایه یا همان خودرو تبدیل گردد و به نوعی ارزش پول خود را حفظ نمایند.

افزایش تقاضا برای خرید خودروی دست دوم غیر چینی

در چند ماه گذشته رشد قیمت خودرو به گونه ای بود که تمام مدل ها مشتریان زیادی داشتند. به همین علت شاهد افزایش روزانه بهای خودرو حتی در مدل های چینی بودیم. اما بعد از کاهشی شدن فرایند قیمت ها در سه ماه گذشته بهای خودروهای داخلی کاهش چشمگیری یافت که این موضوع در بازار خودروهای چینی نیز دیده شد.

بیشتر بخوانید: مشاوره و راهنمای خرید خودرو

تشدید رکود، قیمت بعضی خودروهای چینی را به شدت کاهش داده، این روزها خودروهای مونتاژی در مدیران خودرو و کرمان موتور حتی به قیمت 40 تا 120 میلیون تومان کمتر از نرخ کارخانه نیز خریدار ندارد.

در حال حاضر، بیشتر خودروهای چینی موجود در بازار قیمت به مراتب کمتری نسبت به نرخ های رسمی دارند. از دیگر اثرات کاهش شدید قیمت چینی ها، رشد اقبال نسبت به خرید وارداتی های دست دوم هم قیمت با چینی ها یا خودروهای داخلی سطح بالاست. زیرا خریداران بار دیگر با این موضوع روبه رو شده اند که خودروهای چینی گزینه مناسبی برای حفظ سرمایه نیستند، در نتیجه، طی هفته های اخیر تقاضا برای خرید خودروهای دست دوم غیر چینی هم قیمت با مدل های چینیِ صفر کیلومتر افزایش یافته است.

مشتریان در انتظار کاهش بیشتر و واقعی شدن قیمت خودروهای چینی هستند و کمتر خریداری ریسک خرید این خودروهای گران و ضرر و زیان احتمالی ناشی از آن را تحمل می نماید.

در محدوده قیمتی 500 میلیون تا یک میلیارد تومان خودروهای دست دوم کم کارکرد و سالم غیر چینی بی شماری در دسترس هستند و خرید آنها امکان پذیر است. از جمله گزینه های دست دوم در این بازه قیمتی می توان به مزدا 3، رنومگان، کیا سراتوی سایپا، هیوندای النترا، اکسنت، آی20 و سوناتا، کیا سراتو، سوزوکی ویتارا، رنو داستر، میتسوبیشی لنسر و رنو اسکالا اشاره نمود.

اگر جزو آن افرادی هستید که در پی خرید خودرو هستند، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را بخوانید:

  • راهنمای خرید خودرو تا 500 میلیون تومان
  • راهنمای خرید خودرو تا 700 میلیون تومان
  • راهنمای خرید خودرو تا 1 میلیارد تومان

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ عینک آفتابی مردانه بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "افزایش تقاضا برای خرید خودروی دست دوم غیر چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضا برای خرید خودروی دست دوم غیر چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید