استاندارد سازی 12 هتل و مهمانپذیر در کرمان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در ادامه طرح استاندارد سازی تاسیسات گردشگری، تاکنون 5 هتل و 7 مهمانپذیر در این استان استاندارد سازی شده است.

استاندارد سازی 12 هتل و مهمانپذیر در کرمان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی اظهار کرد: روند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری استان کرمان به صورت مستمر و با همکاری مشترک موسسه آموزش گردشگری هفتواد کویر و اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه استان کرمان دارای 35 هتل و هتل آپارتمان، 31 مهمانپذیر و 318 خانه بوم گردی و 27 خانه مسافر است، اضافه نمود: استانداردهای واحدهای اقامتی این استان از نظر مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی، کیفیت ارائه خدمات و نحوه برخورد پرسنل آنالیز می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اعلام کرد: پس از معین استانداردها، تیم ارزیابی بر اساس مستندات موجود و کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری نسبت به معین درجه هتل ها و مراکز اقامتی اقدام می نماید.

فرخی ادامه داد: تاکنون برای 12 هتل و مهمانپذیر گواهی استاندارد صادر شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه دارد، توضیح داد: خوشبختانه در تعداد زیادی از واحدهای مورد نظر، تغییرات بسیار ارزنده و مثبتی مشاهده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه نرخ خدمات واحدهای اقامتی بر اساس ستاره و کیفیت خدمات معین می گردد، اعلام نمود: بدون شک اجرای این طرح به ارتقاء کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری مذکور و رضایت مشتریان منجر خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "استاندارد سازی 12 هتل و مهمانپذیر در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارد سازی 12 هتل و مهمانپذیر در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید