اخلاقی: تمرین فرنگی کاران به وسیله فضای مجازی پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در حال حاضر با تشکیل یک گروه در فضای مجازی تمامی کشتی گیران ملی پوش را زیر نظر داریم.

اخلاقی: تمرین فرنگی کاران به وسیله فضای مجازی پیگیری می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه، حبیب اله اخلاقی گفت: با درخواست محمد بنا سرمربی تیم ملی یک گروه در فضای مجازی تشکیل داده ایم و تمامی ملی پوشان را در آن عضو نموده ایم تا در این زمان که به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی توانند در اردو باشند، با ارائه برنامه تمرینی از این طریق بتوانند به فرایند آماده سازی خود به صورت انفرادی ادامه دهند.

وی اضافه نمود: البته درخواست داشتیم که در یک شرایط قرنطینه و پس از انجام تست تعداد محدودی از کشتی گیران در اردو باشند که با توجه به اینکه زمان مسابقات گزینشی معین نشده و مسائل دیگری نیز به وجود آمد، هنوز این امکان میسر نشده است.

اخلاقی با بیان اینکه هم اکنون در شهر ایذه حضور دارد گفت: ملی پوشان به هر صورتی که شده تمرین خودشان را انجام می دهند و ما نیز فرایند کار را دنبال می کنیم و در حال حاضر نیز با رامین طاهری، پویا دادمرز و حسین اسدی تمرینات را در شهر ایذه پیگیری می کنیم.

دارنده مدال برنز دنیا با بیان اینکه در حال حاضر شرایط سخت است و باید مسائل بهداشتی را رعایت کرد، گفت: درصد خیلی بالایی از مردم درگیر معیشت زندگی هستند و روزمزد هستند و با توجه به همین شرایط اگر احتیاج است در بیرون باشند باید تمامی مسائل بهداشتی را رعایت نمایند و اگر مردم همکاری ننمایند و نتوانیم جلوی پیشرتف شیوع کرونا را بگیریم، یک فاجعه عظیم رخ خواهد داد و از مردم می خواهم حتی الامکان در خانه بمانند.

اخلاقی ادامه داد: تمام کشور ها برای انجام تست این ویروس با مسائلی روبرو هستند و نمی توان آمار دقیقی از افراد مبتلا بدست آورد. متأسفانه برخی از مردم موضوع را جدی نگرفته اند و می بینیم جمعیت بسیاری در مرکز شهر هستند و ترافیک نیز از بین نمی رود.

وی ضمن تبریک سال نو در خاتمه گفت: تعطیلات سال نو را در پیش داریم، اما در شرایطی که نمی دانیم ناقل ویروس هستیم یا نه، بهتر است همه در خانه بمانند که خدای ننموده کسی ناقل ویروس نباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اخلاقی: تمرین فرنگی کاران به وسیله فضای مجازی پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخلاقی: تمرین فرنگی کاران به وسیله فضای مجازی پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید