احداث بزرگ ترین کارخانه داروسازی کشور در اردبیل

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، استاندار اردبیل گفت: بزرگ ترین کارخانه داروسازی کشور اعم از گیاهی و غیرگیاهی اردبیل در مرحله عملیاتی و اجرایی است.

احداث بزرگ ترین کارخانه داروسازی کشور در اردبیل

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از ایسنا، اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح کارخانه فراوری الکل طبی آذربایجان در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: ما در جهت توسعه استان با موضوع بخش صنعت، سعی داریم تا از سرمایه گذاران اعم از داخلی و خارجی حمایت نموده و بسترهای اشتغال و افزایش فراوری ملی را به وجود آوریم.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین کارخانه داروسازی کشور در اردبیل در مرحله عملیاتی شدن است، اعلام کرد: اخیرا سرمایه گذار این پروژه تجهیزات و خط فراوری این کارخانه را وارد نموده و در مرحله نصب و انجام مراحل مختلف است که انتظار می رود سال آینده افتتاح این کارخانه با حضور مسئولان کشوری انجام گردد.

رئیس شورای اشتغال استان اردبیل اعلام کرد: علاوه بر کارخانه داروسازی کارخانه فراوری سرم که در سطح کشور نیز بی نظیر است در این استان آغاز شده که در سایه راه اندازی این مجموعه ها زمینه اشتغال بیش از یک هزار و 300 نفر فراهم خواهد آمد.

بهنامجو با قدردانی از حضور سرمایه گذار خارجی در راه اندازی کارخانه فراوری الکل طبی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل گفت: با اشتغالزایی 60 نفر در فاز اول امیدواریم با حمایت هایی که انجام می گردد در فازهای بعدی نیز فرصت اشتغال بیشتر در این مجموعه به وجود آید.

وی اضافه نمود: ما همچنان در شهرک های صنعتی از سرمایه گذاران خارجی حمایت می کنیم و فضا را به گونه ای فراهم کردیم تا با کمترین مانع و مسائل دلگرمی برای این سرمایه گذاران فراهم آمده و فرصت و توان توسعه بیشتر نیز به وجود آید.

استاندار اردبیل ادامه داد: با سرمایه گذاری هایی که در حوزه داروسازی در استان اردبیل انجام می گردد، فرصت خوبی برای تبدیل شدن این استان به قطب فراوری محصولات دارویی در کشور فراهم می آید تا ما بتوانیم هرچه بیشتر از توان و فرصت فراهم آمده در راستی تقویت و توانمندسازی استفاده کنیم.

بهنامجو اعلام کرد: در این شرایط تحریم ما راه حل ای جز حمایت از سرمایه گذاران در جهت اشتغال آفرینی و همچنین افزایش توان فراوری نداریم و قطعا سعی ما بر این است تا صدور مجوزها تسهیل و بروکراسی اداری به حداقل رسیده تا فرصت خوب اشتغال و تحول مالی در استان فراهم آید.

منبع: همشهری آنلاین

به "احداث بزرگ ترین کارخانه داروسازی کشور در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث بزرگ ترین کارخانه داروسازی کشور در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید