تصادف 2 خودرو در جاده کاشان 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، غفور راستین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با برخورد رانا و پراید در کیلومتر 64 محور اصفهان به کاشان، دو آمبولانس اعزام و چهار زن، یک مرد و یک کودک مصدوم شدند که به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز انتقال یافتند.

تصادف 2 خودرو در جاده کاشان 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

وی بیان داشت: همچنین بر اثر حادثه ویژه تصادف رانا و پژو 405 در اتوبان شهید کاظمی خروجی دهق و علویجه دو آمبولانس اعزام شد و سه مرد و سه زن مصدوم شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: همچنین به دنبال حادثه ویژه تصادف زنجیره ای مگان، تویوتا و لیفان در اثر طوفان شن بین سجزی و محمد آباد روبروی اسپیرال یک آمبولانس اعزام شد.

وی گفت: در این حادثه یک زن و دو مرد به بیمارستان فارابی انتقال یافتند و یک زن و چهار مرد راضی به اعزام به بیمارستان نشدند.

راستین به حادثه ویژه ریزش آوار دیوار بلوکی در جوزدان روبروی پمپ بنزین اشاره نمود و اضافه نمود: در این حادثه سه مرد به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند و یک پسر 7 ساله به بیمارستان الزهرا انتقال یافت و یک پسر هشت ساله جان خود را از دست داد.

وی از حادثه ویژه واژگونی پراید در جاده کبوتر آباد به سمت قلعه شور اطلاع داد و گفت: در این حادثه یک پسر هفت ساله و پنج زن مصدوم شدند و به بیمارستان الزهرا انتقال یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تصادف 2 خودرو در جاده کاشان 6 نفر را راهی بیمارستان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف 2 خودرو در جاده کاشان 6 نفر را راهی بیمارستان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید