یورو 2020، پیروزی یک نیمه ای چک مقابل کرواسی با یک پنالتی، شیک در صدر جدول برترین گلزنان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، نیمه نخست مصاف تیم های فوتبال جمهوری چک و کرواسی در گروه چهارم رقابت های یورو 2020 با فزونی چکی ها به سرانجام رسید.

یورو 2020، پیروزی یک نیمه ای چک مقابل کرواسی با یک پنالتی، شیک در صدر جدول برترین گلزنان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، در شروع دور دوم بازی های گروه D یورو 2020، از ساعت 20:30 امروز (آدینه) در استادیوم همپدن پارک شهر گلاسکوی اسکاتلند، تیم های فوتبال کرواسی و جمهوری چک به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با فزونی یک بر صفر چکی ها به خاتمه رسید.

تنها گل این بازی را پاتریک شیک در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. خود او کسی بود که این پنالتی را از کروات ها گرفت وقتی که برای زدن یک ضربه سر به هوا بلند شد و با ضربه آرنج دژان لوورن که به صورتش برخورد کرد نقش بر زمین شد.

این سومین گل پاتریک شیک در رقابت های یورو 2020 بود که او را در صدر جدول فزونین گلزنان این تورنمنت قرار داد.

چک در صورت حفظ فزونی اش در این بازی با شش امتیاز در صدور جدول گروه D قرار خواهد گرفت و صعودش را به مرحله بعدی قطعی خواهد نمود. در طرف مقابل اما کرواسی که بازی اولش را هم به انگلیس باخت، در صورت ناکامی در جبران گل خورده، در قعر جدول قرار خواهد گرفت و کارش برای صعود بسیار سخت خواهد شد.

چکی ها نه تنها در نتیجه بلکه در سایر آمارها از جمله تملک توپ و موقعیت های گلزنی نیز شرایط بهتری نسبت به نایب قهرمان جام جهانی 2018 روسیه داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورو 2020، پیروزی یک نیمه ای چک مقابل کرواسی با یک پنالتی، شیک در صدر جدول برترین گلزنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، پیروزی یک نیمه ای چک مقابل کرواسی با یک پنالتی، شیک در صدر جدول برترین گلزنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید