یاری 1.8 میلیاردی تهرانی ها به دانش آموزان نیازمند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مدیرکل کمیته امداد استان تهران گزارشی از آمار اولیه یاری های مردمی به جشن عاطفه ها ارائه کرد.

یاری 1.8 میلیاردی تهرانی ها به دانش آموزان نیازمند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، حمیدرضا شیران، مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن عاطفه ها در تاریخ چهارشنبه 14 شهریورماه شروع گردیده و تا سرانجام مهرماه ادامه دارد، گفت:مرحله دوم جشن عاطفه ها 11 مهرماه امسال در مدارس برگزار می گرددکه در این روز یاری های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان دریافت و به دانش آموزان نیازمند اهدا می گردد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: خیران می توانند در جشن عاطفه ها یاری های غیر نقدی خودرا شامل لوازم التحریر و پوشاک و یاری های نقدی خود رابه پایگاه های کمیته امداد سراسر استان تهران اهدا نمایند.

شیران گفت: مردم نوع دوست استان تهران در مرحله اول جشن عاطفه ها یک میلیارد و 860 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند یاری کردند که این یاری ها ادامه دارد و مبلغ ذکر گردیده آمار اولیه جشن عاطفه ها در استان تهران است.

وی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اشاره و بیان نمود: در حال حاضر 11 هزار و 334 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و 933 دانشجو در استان تهران از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می شوند.

شیران ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران در یاری به نیازمندان گفت: خیران می توانند از طریق سامانه تلفنی 7355 و درج عدد 16، سامانه نیکوکاری #0218877، اپلیکیشن های سنا، بله، سکه، آپ و دستگاه های خودپرداز بانک ها و همچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir یاری های خود را به جشن عاطفه ها پرداخت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یاری 1.8 میلیاردی تهرانی ها به دانش آموزان نیازمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 1.8 میلیاردی تهرانی ها به دانش آموزان نیازمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید