کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا را بشناسید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا

ویروس کرونا دنیا را به طور یکپارچه در برگرفته است است. بعضی از کشورها در این اوضاع توانسته اند از شرایط قرمز کرونایی خارج شده و شرایط خود را به شرایط سبز تغییر دهند و به اسم کشورهای کم خطر شناخته شوند. شیوع و توسعه کرونا را در کشورهای مختلف با رنگ چراغ های هدایت معین شده اند. به همین علت کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا با رنگ سبز متمایز شده اند.

کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا را بشناسید

از طرفی کشورهای قرمز رنگ با محدودیت های مرزی و مسافرتی همراه هستند. ضروری است بدانید که کشورهای سبز رنگ هم برای ورود مسافران خود، قوانین و شرایطی را لحاظ نموده اند. اگر شما هم قصد سفر به کشورهای کم خطر کرونایی را دارید با وبلاگ عینک آفتابی مردانه همراه باشید.

36 کشور در دنیا هستند که برای مقاصد سفر اسم سبز رنگ یا کم خطر تر را در دوران پاندمی کرونا دریافت نموده اند.

کشورهای سبز رنگ و کم ریسک در ابتلا به کرونا (2021)
مالدریامالتابلغارستانآنگوولا
آنتیگوا و باربوداگرانادامنطقه ها اطراف اقیانوس هندجزایر پیتکرن
سنگاپورنیوزلندجبل الطارقجزایر فارو
سنت هلنا، جزیره معراجکرواسیآلمانرومانی
اسلوواکیباربادوسبرموداجزایر کیمن
تایواندومینیکاترکها و کایکوس مونتسرات
لتونیاسترالیاایسلندجزایر فالکلند
گرجستان جنوبیهنک کنگاتریشنروژ
اسلوونی

شرایط لازم برای سفر به کشورهای سبز

تمامی کشورها برای ورود مسافران خود دارای شرایط و محدودیت هایی هستند. برای اطلاعات دقیق تر در خصوص سفر به هر کشور می توانید به سایت IATA مراجعه کنید. اما به طور کلی همراه داشتن گواهی تست منفی PCR که تا 3 روز قبل از سفر صورت گرفته باشد در تمامی سفرهای هوایی اجباری است.

انجام تست کووید -19 برای افراد زیر 12 سال صدق نمی کند. البته باید در نظر داشته باشید که واکسینه شدن کامل، دلیلی برای انجام ندادن تست PCR نمی گردد. در واقع اگر 14 روز قبل از سفر به این کشورها، واکسینه شده اید، گواهی های خود را به همراه داشته باشید.

بعلاوه مسافرانی که به بیماری کرونا مبتلا شده و بهبود یافته اند باید گواهی منفی آزمایش کووید - 19 را به همراه داشته باشند. مسافران در نظر داشته باشند برای سفر به کشورهای سبز، گواهی منفی تست باید به زبان انگلیسی و زبان موردنظر کشور مقصد باشد. برای انجام آزمایش های PCR ضروری است به آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ها مراجعه کنید.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی

به "کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهای کم خطر برای سفر در دوران کرونا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید