کریمی: از کسانی که دوباره پرونده دربی 69 را راه انداختند، شکایت می کنم، مظلومی حق دارد، نه 16 میلیون تومان دیدم نه ال سی دی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، یاری داور پیشین فوتبال گفت: از کسانی که بار دیگر درباره پرونده دربی سال 69 به او تهمت زده اند، شکایت خواهد نمود.

کریمی: از کسانی که دوباره پرونده دربی 69 را راه انداختند، شکایت می کنم، مظلومی حق دارد، نه 16 میلیون تومان دیدم نه ال سی دی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه، پس از اشتباهی که مرتضی کریمی یاری داور دربی 69 در سال 89 مرتکب شد، بحث های زیادی صورت گرفت و بعدها این یاری داور مجبور به عذرخواهی از پرسپولیس شد. با گذشت سال ها از آن بازی، خبرهایی منتشر شد که این یاری داور از یکی از دوستان پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال، 16 میلیون تومان به همراه یک تلویزیون ال سی دی تحویل گرفته است.

کریمی در گفت وگو با وبلاگ عینک آفتابی مردانه در واکنش به این موضوع گفت: اشتباه من در آن دربی، اشتباه انسانی و فنی بود. پس از 20 سال زحمت در امر داوری، به قضاوت در دربی رسیدم و در صحنه آفساید منجر به گل پرسپولیس مرتکب اشتباه شدم. اشتباه دیگرم این بود که بلافاصله عذرخواهی نکردم و زمان برد تا این کار را انجام دهم.

وی اضافه کرد: چند سال بعد و پس از درگیری محسن قهرمانی با علی دایی در بازی پرسپولیس و سپاهان، فردی علیه من در یکی از رسانه ها این موضوع را عنوان کرد که بنده به خاطر آن دربی 16 میلیون تومان به همراه یک ال سی دی تحویل گرفته ام. بلافاصله از آن فرد شکایت کردم. بعدها تعیین شد که گفته بودند فایل صوتی کریمی برای دریافت این پول را دارند، اما پس از شکایتم، گفتند که فایل صوتی نداریم و فقط این موضوع را شنیده ایم! پس از شکایتی که در دادگاه فرهنگ و رسانه کردم، سراغم آمدند و عذرخواهی کردند و من هم شکایتم را پس گرفتم.

یاری داور پیشین فوتبال کشورمان گفت: امروز متوجه شدم که بار دیگر این پرونده راه افتاده و چنین موضوعی منتشر گردیده است. قرار نیست هر بار مطلبی نوشته گردد و سپس عذرخواهی نمایند. فردا صبح از کسانی که این مطالب را منتشر نموده اند، شکایت می کنم. اگر تخلفی نموده اند، تنبیهم نمایند، معاون رئیس جمهور را دادگاهی می نمایند، من که عددی نیستم. من اشتباه انسانی مرتکب شدم، نه تخلف.

کریمی در واکنش به ناراحتی پرویز مظلومی از او به وبلاگ عینک آفتابی مردانه گفت: او حق دارد ناراحت باشد. نه پول دیدم، نه ال سی دی. در دیداری که میلیاردی ارزش دارد، چرا حرف از 16 میلیون تومان می زنند؟ آیا عقل این را می گوید؟ کدام عاقلی پس از تخلف می گوید این کار را نموده؟ این کار خودزنی نیست؟ در ضمن تیمی که دقیقه 5 گل بزند، حتما برنده دربی می گردد؟ من فقط اشتباه دید داشتم، اما چرا سعی می نمایند به تخلف ارتباط دهند؟ آبروی مظلومی را هم برده اند و او حق دارد ناراحت باشد. مظلومی می تواند از من شکایت کند و من هم از کسانی که دوباره این مطالب را نوشته اند، شکایت خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریمی: از کسانی که دوباره پرونده دربی 69 را راه انداختند، شکایت می کنم، مظلومی حق دارد، نه 16 میلیون تومان دیدم نه ال سی دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: از کسانی که دوباره پرونده دربی 69 را راه انداختند، شکایت می کنم، مظلومی حق دارد، نه 16 میلیون تومان دیدم نه ال سی دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید