کاخ سفید گندزدایی می گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، کاخ سفید که با رفتارهای غیراصولی ترامپ و همراهان وی به خاطر عدم رعایت موازین بهداشتی به کانون انتشار ویروس کرونا بدل گشته، قرار است تا پیش از تحویل آن به جو بایدن رئیس جمهوری منتخت، بطور کامل مورد گندزدایی از ویروس کرونا قرار گیرد.

کاخ سفید گندزدایی می گردد

تارنمای خبری انگلیسی دیلی میل با انتشار این خبر نوشت: کاخ سفید، مکان نشر چندین مورد از بیماری کووید-19، پیش از ورود جو بایدن به همراه اعضای دولت آینده وی، تحت گندزدایی کامل قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، این اقدامات به نحوی خواهد بود که حتی دستگیره درها، کلیدهای برق اتاق ها، دکمه های آسانسور، دستگیره پنجره ها، تمامی وسایل موجود در هر اتاق بطور کامل از کووید-19 گندزدایی خواهد شد.

گندزدایی کاخ سفید 20 ژانویه

یک سخنگوی اداره خدمات عمومی (GSA) به نشریه دیلی میل گفت که بخش شرقی کاخ سفید محل کار بانوی اول آمریکا و بخش غربی کاخ سفید محل کار رئیس جمهوری در روز 20 ژانویه (اول بهمن) - زمان برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری - بطور کامل مورد پاکسازی و گندزدایی قرار خواهد گرفت.

گندزدایی به وسعت نیم هکتار

دیلی میلی اضافه نمود: دراین روز مساحتی به وسعت 54هزار و 900 فوت مربع (پنج هزار و 100 متر مربع) که شامل دو بخش شرقی و غربی کاخ سفید می گردد مورد گندزدایی ویروس کرونا قرار می گیرد. باید تمامی اتاق های واقع در میان این دو بخش، محل اقامت اعضای خانواده رئیس جمهوری و حتی دیوارها ضدعفونی شوند.

گندزدایی می تواند موثر نباشد

تارنمای خبری این نشریه انگلیسی در ادامه نوشت: به گفته کارشناسان چنانچه از مواد قوی ضدعفونی کننده و گندزدا استفاده نگردد، ویروس کرونا می تواند به مدت سه روز همچنان بر روی سطوح باقی بماند، این گندزدایی نیز نباید تنها محدود به وسایل مبلمان، کف زمین و پنجره ها گردد و تمامی فضای بین این دو بخش باید گندزدایی شوند.

کاخ سفید و گروهانی از مبتلایان به کووید-19

دیلی میل دربخش دیگری ازاین گزارش نوشت: شمار بسیاری از مقامات ارشد آمریکایی که به کاخ سفید رفت و آمد داشتند به ویروس کرونا مبتلا شده اند. ترامپ به همراه ملانیا و بارون پسرش هرسه به کووید-19 مبتلا شده اند، بسیاری از مشاوران وی نیز به این ویروس آلوده هستند، مارک میدویوز (Mark Meadows) رئیس کارکنان کاخ سفید و تمامی پرسنل زیر دست وی، مشاوران ترامپ همچون استفان میلر مشاور ارشد سیاسی کاخ سفید، هوپ هیکس (Hope Hicks) مدیر ارتباطات راهبردی کاخ سفید ، بسیاری از کارکنان، مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا و اعضای تیم انتخاباتی ترامپ همگی به این ویروس آلوده اند.

گندزدایی کاخ سفید تا یکسال آینده

دیلی میلی اضافه نمود: به گفته سخنگوی اداره خدمات عمومی انتظار می رود گندزدایی کاخ سفید دردوره های زمانی تا یکسال ادامه یابد.

هم اکنون آمریکا با بیش از 16میلیون و 290هزار مبتلا به ویروس کرونا و عبور جان باختگان مبتلا به کووید-19 از مرز 300هزار نفر، کانون شیوع این بیماری در سراسر دنیا به شمار می رود، کارشناسان بهداشت و درمان سو مدیریت دونالد ترامپ طی این مدت را حاصل این بحران در آمریکا می دانند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "کاخ سفید گندزدایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید گندزدایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید