مهدی شهر مقصد گردشگران تهرانی شود

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، مهدی شهر مقصد گردشگران تهرانی شود.

مهدی شهر مقصد گردشگران تهرانی شود

مهدی شیردل گفت: شهرستان مهدی شهر با دارا بودن شهمیرزاد، معروف به بهشت کویر ایران در صورت برنامه ریزی می تواند جایگزین رقابتی برای مازندران در جذب گردشگران تهرانی باشد.

سرپرست فرمانداری مهدی شهر افزود: فاصله شهرستان مهدی شهر با تهران برابر با مازندران است اما ترافیک جاده و آب و هوای شرجی مازندران را ندارد و جدا از ظرفیت های کشاورزی، باغداری، دامداری و صنایع، ظرفیت ویژه ای نیز در حوزه گردشگری دارد.

او افزود: 15 الی 20 میلیون زائر امام رضا (ع) سالانه از استان سمنان میگذرند و شهرستان مهدی شهر می تواند هم راستا و هم مقصد گردشگری این زائران باشد.

شیردل گفت: این شهرستان ظرفیت هایی مانند درجزین به عنوان شهر یاقوت های سرخ، شهمیرزاد به عنوان یکی از 14 شهر بین المللی گردشگری ایران و پنج روستای هدف گردشگری دارد.

او ادامه داد: آب و هوا و زمینه فرهنگی شهرستان مهدی شهر برای حضور گردشگران مناسب است و تلاقی کویر، جنگل و کوه و وجود میراث تاریخی و مکانهای تفریحی در این شهرستان بچشم میخورد.

سرپرست فرمانداری مهدی شهر گفت: تهیه بسته سفر به مهدی شهر، آموزش راهنمایان گردشگری برای معرفی جاذبه ها به گردشگران داخلی و خارجی و فراهم کردن امکان معرفی قابلیت ها از جمله اقدامات در دستور کار برای برندسازی مهدی شهر است.

منبع: همگردی

به "مهدی شهر مقصد گردشگران تهرانی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی شهر مقصد گردشگران تهرانی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید