مربیان جوان به لیگ رونق بخشیدند، مجیدی با استقلال درخشان ظاهر شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، غلامرضا فتح آبادی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص لیگ سال جاری و صدرنشینی سپاهان در خاتمه سال 99 گفت: فوتبال ما سال جاری شاهد شکوفایی مربیان جوان بوده است. جواد نکونام، فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا و خیلی دیگر از مربیان جوانی که در لیگ راهنمایی تیم ها را برعهده دارند نشان دادند که با اعتماد به آنها می توانیم شاهد رشد فوتبال در کشورمان باشیم.

مربیان جوان به لیگ رونق بخشیدند، مجیدی با استقلال درخشان ظاهر شد

مهاجم سابق استقلال توضیح داد: رفته رفته نسل مربیان در حال عوض شدن است و باید خرسند باشیم که مربیان جوان از دانش روز استفاده نموده و می توانند به فوتبال کشور یاری نمایند. ضمن اینکه مطمئنم خیلی زود شاهد حضور همین مربیان جوان ایرانی که البته تجربیات زیادی هم کسب خواهند کرد در رأس تیم ملی باشیم.

وی در خصوص لیگ بیستم و نتایجی که تیم ها تا انتها سال 99 کسب کردند، گفت: بعضی تیم ها دچار تغییرات زیادی شده اند و بعضی دیگر با مربیان فصل گذشته خود کار را ادامه داده و پیروز بوده اند. شاید در ابتدای فصل کسی فکر نمی کرد سپاهان بتواند با نویدکیای جوان در انتها سال 99 صدرنشین لیگ باشد اما این ین مربی از تمامی تجربیاتش استفاده کرد.

فتح آبادی در خصوص شرایط دیگر تیم ها اعلام کرد: پرسپولیس و فولاد عملکرد قابل قبولی داشتند. گل محمدی و نکونام هم مربیانی هستند که توانستند در لیگ بدرخشند و اعتقاد دارم با آغاز دوباره لیگ در سال 1400 جدال زیبایی را بین سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد شاهید خواهیم بود.

مهاجم سابق استقلال در خصوص عملکرد فرهاد مجیدی در چند هفته اخیر گفت: استقلال با محمود فکری نتوانست به انتها لیگ برسد، البته فکری تمام کوشش خود را کرد تا آبی پوشان پیروز باشند اما چند بازی غیرقابل قبول و فشار طرفداران باعث شد تا او از سمت خود استعفا دهد. مجیدی توانست در سه بازی که سرمربی استقلال بوده سه پیروزی کسب کند و این نشان می دهد که او کارش را بلد است و یکی از همان مربیان جوان است که آینده خوبی در فوتبال کشورمان خواهد داشت.

فتح آبادی اعلام کرد: استقلال برابر ماشین سازی به یک بُرد خوب دست پیدا کرد و حالا همچنان در رده سوم جدول است و فاصله امتیازی این تیم با سپاهان و پرسپولیس 4 امتیاز است و یک غفلت می تواند باعث گردد تا او بالاتر از این دو رقیب جدی خود جای بگیرد. آبی پوشان در ملاقات برابر ماشین سازی یک بازی روان و خوب را به نمایش گذاشتند. آنها دو گل به ثمر رساندند و توانستند یک پیروزی دلچسب به دست آورده و در انتها سال دل طرفدارانشان را شاد نمایند. مجیدی با استقلال خوش درخشیده و اعتقاد دارم اگر همین وحدت، همدلی و ارتباط صمیمانه بین کادر فنی و بازیکنان باقی بماند، به طور حتم استقلال می تواند در انتها فصل قهرمان گردد.

مهاجم سابق استقلال در انتها اعلام کرد: کادر فنی استقلال از نفرات خوبی سود می برد. صالح مصطفوی و فراز کمالوند از تجربه فنی بالایی برخوردارند و اعتقاد دارم مجیدی بهترین انتخاب ها را در کادر فنی اش انجام داد و حالا دارد مُزد این انتخاب ها را می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مربیان جوان به لیگ رونق بخشیدند، مجیدی با استقلال درخشان ظاهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیان جوان به لیگ رونق بخشیدند، مجیدی با استقلال درخشان ظاهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید