فلاح: مسئولان فکر نمی کردند فجرسپاسی بعد از 8 سال به لیگ برتر بیاید، استادیوم انقلاب برای ما خوش یمن است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت که استادیوم انقلاب کرج برای تیمش خوش یمن است و تیمش یک بار در این استادیوم قهرمان لیگ دسته اول شده است.

فلاح: مسئولان فکر نمی کردند فجرسپاسی بعد از 8 سال به لیگ برتر بیاید، استادیوم انقلاب برای ما خوش یمن است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه، رسول فلاح پس از پیروزی یک بر صفر فجرسپاسی مقابل پیکان گفت: بعد از بازی با استقلال مسابقات تعطیل شد و خیلی خوب بود که توانستیم تیم را سازماندهی مناسبی دهیم. کادرفنی و بازیکنان مان در یکی دو هفته اخیر خوب کار و نقاط ضعف و قوت را آنالیز کردند. از لحاظ روحی و روانی باشگاه و مجموعه سپاه فجر که به تیم یاری می نماید، حمایت کردند.

وی اضافه کرد: می دانستیم که پیکان یک تیم خوب و جوان است و خداراشکر امروز لطف خدا شامل حال ما شد، یک روز می بریم و یک روز هم می بازیم. نباید وقتی که می بازیم گناه را گردن زمین و زمان و باران بیندازیم. استادیوم انقلاب کرج برای ما خیلی خوش یمن بود، در لیگ دسته اول قهرمان شدیم و امروز هم مقابل پیکان نتیجه خوبی کسب کردیم.

فلاح در واکنش به این موضوع که در حین برگزاری بازی با پیکان اضطراب داشت، عنوان نمود: فوتبال سراسر استرس است چون باید جوابگوی مطالبات مردم باشیم. خیلی از طرفداران از پشت صحنه تیم ها خبر ندارند که چه اتفاقاتی می افتد. نماینده شهر شیراز هستیم و دوست داریم همواره برنده باشیم و اگر اضطراب داریم به خاطر دل مردم شیراز است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه پس از 2 باخت هفته های ابتدایی شرایط فجر بهتر شده است، اعلام کرد: در دو هفته ابتدایی تازه به لیگ برتر آمده بودیم، تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می آید معمولا می تواند 10 سهمیه جذب کند ولی تیم های لیگ فزونی 8 سهمیه جذب نموده و اسکلت شان را حفظ می نمایند. اسکلت لیگ یکی مان را حفظ و 10 سهمیه دیگر را جذب کردیم و زمان می برد تا ترس تیم بریزد. احساس می کنم کم کم تیم انسجام خودش را به دست می آورد و بازیکنان به شرایط لیگ برتر عادت نموده اند. در دو هفته اول همه مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم نتیجه مطلوب کسب کنیم. امیدواریم سال جاری لیگ را به خوبی تمام کنیم و در جایگاه مناسبی بایستیم و در فصل های بعد خودمان را تقویت کنیم و رتبه بهتری کسب کنیم.

فلاح درباره کیفیت زمین حافظیه توضیح داد: فکر می کنم مسئولان باورشان نمی شد که بعد از 8 سال فجر به لیگ برتر بیاید و در این 8 سال هم کج دار و مریز رفتار نموده بودند. یک استادیوم به نام پارس داریم. وقتی تصمیم به ساخت یک استادیوم می گیریم باید نزدیکی به فرودگاه و دسترسی به هتل داشته باشد و تیم ها بتوانند راحت به این استادیوم بیایند. متاسفانه یک استادیوم 50 هزار نفری طراحی کردند که فکر می کنم اگر شهر پیشرفت و بزرگتر کند با نوه و نتیجه های ما هم این استادیوم پر نمی گردد.استادیوم مناسب تری باید درست می کردند تا از پس هزینه های نگهداری آن بر بیایند. استادیوم پارس را 2،3 بار افتتاح کردند و الان هم اگر چمنش درست گردد، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تاسیسات این استادیوم خیلی کار دارد و چند میلیارد احتیاج است تا درست گردد.

وی ادامه داد: استادیوم حافظیه هم از قدیم بوده و هم تیم ها این استادیوم را نماد شیراز می دانند و دوستان هم طوری این استادیوم را آماده نمایند که چند بازی در حافظیه برگزار کنیم. من فکر می کنم بیشتر از چند بازی طول بکشد و 6،7 ماه این اتفاق طول خواهد کشید. باید بسازیم و بسوزیم و اگر بخواهیم بازی هایمان را به خارج از استان ببریم به طرفداران مان توهین می گردد. یک اندازه تغییرات در استادیوم ایجاد کردند تا استاندارد گردد، چمن متاسفانه مطلوب نیست ولی با کوشش هایی که اجرا شده طوری آماده شده که بتوانیم بازی کنیم. اگر بخواهیم از میزبانی مان استفاده کنیم حتی نمی توانیم در استادیوم حافظیه تمرین کنیم و شرایط مان با حریفان مان در استادیوم حافظیه برابر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلاح: مسئولان فکر نمی کردند فجرسپاسی بعد از 8 سال به لیگ برتر بیاید، استادیوم انقلاب برای ما خوش یمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاح: مسئولان فکر نمی کردند فجرسپاسی بعد از 8 سال به لیگ برتر بیاید، استادیوم انقلاب برای ما خوش یمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید