عراق 23 تروریست داعش را در کرکوک به هلاکت رساند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، نیروی هوایی عراق پاسخ حملات دو روز اخیر داعش به مناطق در کرکوک را با بمباران مخفیگاه تروریست ها و به هلاکت رساندن 23 نفر از آنها داد.

عراق 23 تروریست داعش را در کرکوک به هلاکت رساند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینک آفتابی مردانه، نهاد اطلاع رسانی دستگاه امنیتی عراق روز دوشنبه از کشته شدن 23 تروریست در حمله هوایی در استان کرکوک اطلاع داد.

این نهاد در بیانیه ای خاطرنشان کرد: در پیوست خبر عملیات امنیتی نیروهای مقر عملیات مشترک در استان کرکوک و به طور معین در وادی الشای که در خلال آن این نیروها یک مخفیگاه تروریست ها را یافتند و با آنها درگیر شدند، اعلام می گردد که نیروی هوایی ارتش هم به منظور پشتیبانی از نیروهای امنیتی وارد عمل شد و این مخفیگاه تروریست ها را در هم کوبید.

در این بیانیه آمده است: شماری از عناصرداعش در این مخفیگاه خود را مخفی نموده بودند و نیروی هوایی ائتلاف بین المللی هم به پشتیبانی نیروهای امنیتی آمد و در نهایت این عملیات با نابودی لانه تروریست ها و کشته شدن 23 تروریست به خاتمه رسید. در جریان این عملیات عظیم، یک نظامی عراقی هم به شهادت رسیده و چهار نفر دیگر زحمی شدند.

نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق همچنین شایعات درباره ربوده شدن شماری از سربازان عراقی در وادی روخانه کرکوک را تکذیب شد.

استان کرکوک عراق در روز یکشنبه شاهد دو حمله عناصر تروریستی به نیروهای امنیتی این کشور بود که با کشته شدن یک نیروی امنیتی و زخمی شدن شماری دیگر همراه شد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "عراق 23 تروریست داعش را در کرکوک به هلاکت رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق 23 تروریست داعش را در کرکوک به هلاکت رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید