رالی تور شهری وسیله های نقلیه تاریخی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، رالی تور شهری وسیله های نقلیه تاریخی، امروز چهارشنبه 7 آذر به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید.

رالی تور شهری وسیله های نقلیه تاریخی برگزار گردید

سلمان یارمحمدی مدیر اتومبیل رانی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ عینک آفتابی مردانه در باره این رالی تور گفت: این برنامه به همت سازمان میراث فرهنگی و توسط کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی با هدف معرفی هرچه بیشتر خودروهای کلاسیک برگزار شده است.

او اضافه نمود: در این برنامه 100 دستگاه خودروی تاریخی و تعدادی موتور سیکلت حضور داشتند. این رالی تور صبح امروز از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد شروع شده و خودروهای تاریخی بعد از عبور از خیابان های ولی عصر، کریم خان و حافظ به موزه ملی ایران رسیدند و از آن جا نیز با عبور از خیابان امام خمینی و میدان حر در سازمان ساختمان مرکزی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرد هم آمدند.

یارمحمدی ادامه داد: مهم ترین اهداف برگزاری این رالی تور ایجاد نشاط اجتماعی، معرفی خودروهای تاریخی و آشنایی هرچه بیشتر مردم و گردشگران با خودروهای کلاسیک است.

او ادامه داد: خودروهای شرکت کننده در این رالی تور از استان های تهران و البرز هستند و متعلق به بخش خصوصی اند.

در این رالی تور علاوه بر خودروهای تاریخی، چند دستگاه موتور سیکلت تاریخی نیز مشارکت داشتند و این وسایل نقلیه تاریخی در ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای علاقه مندان به مدت یک روز به نمایش گذاشته شدند.

منبع: میراث آریا

به "رالی تور شهری وسیله های نقلیه تاریخی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی تور شهری وسیله های نقلیه تاریخی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید