در خط دفاعی ضعف هایی داریم، تیم ملی برای عراق خط و نشان کشید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار از چهارگانه خود در بحرین پیروز شد با نتیجه ای قاطع به یک پیروزی دلچسب مقابل میزبان گروه سوم دست یابد تا امیدواری به صعود ملی پوشان کشورمان از مرحله گروهی افزایش یابد.

در خط دفاعی ضعف هایی داریم، تیم ملی برای عراق خط و نشان کشید

در رابطه با این دیدار احمد کعبیان پور پیشکسوت و کارشناس فوتبال به وبلاگ عینک آفتابی مردانه گفت: قبل از هر نقدی باید این پیروزی دلچسب را تبریک گفت. پیروزی همیشه خوشایند است، به خصوص اگر برای تیم ملی اتفاق بیفتد و به ویژه اگر این پیروزی مقابل بحرین آن هم در خاک خودش باشد. لذا فارغ از هر نقد و تحلیلی، این پیروزی با ارزش را به ملت خوب کشورم تبریک می گویم.

کارشناس فوتبال بیان داشت: وقتی تیمی با نتیجه 3 بر صفر برنده می شود، یعنی یک پیروزی قاطع و بدون حرف و حدیث به دست آورده است و این نتیجه ستودنی است. اما اگر بخواهیم بازی را به لحاظ فنی نقد کنیم، باید گفت همان قدر که تیم رو به جلوی ما خوب است و کمتر تیمی در آسیا توان مقابله با آن را دارد، در انتهای زمین مشکلاتی به چشم می خورد.

مدافع سابق فوتبال ایران شرح داد: بیرانوند در اوج آمادگی قرار ندارد و در قلب خط دفاع هم قدری خلا سرعت به چشم می خورد. اما مهم ترین نقطه ضعف در دفاع های کناری به چشم می خورد. این است که صادق محرمی و میلاد محمدی از آمادگی کامل دور هستند و حتی اسکوچیچ ناچار شد در پست دفاع چپ از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کند و بعید نیست این اتفاق برای دفاع راست هم بیفتد.

کعبیان پور در ادامه خاطر نشان ساخت: تیم ملی ایران با این بازی و این نتیجه خط و نشانی هم برای عراق کشید. این پیروزی مثل تیغی بود که دو لبه داشت و هر دو لبه هم برای ایران برید. یک لبه آن بحرین را از سر راه برداشت و یک لبه آن هم عراق را به لحاظ روحی به هم ریخت.

مربی فوتبال گفت: افسوس زمان ویلموتس را می خوریم که به چه راحتی امتیازاتی را از دست دادیم که امروز برای جبران آن باید مرارت بکشیم. تیم ملی ما ناچار است نتایج ضعیف دوران ویلموتس را هم جبران کند.

وی تاکید کرد: ملی پوشان ما باید بدانند هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و ما برای صعود از این گروه دو فینال دیگر هم پیش رو داریم که باید با فراموش کردن پیروزی برابر بحرین، با تدارک کامل در این دو بازی هم به میدان برویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در خط دفاعی ضعف هایی داریم، تیم ملی برای عراق خط و نشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خط دفاعی ضعف هایی داریم، تیم ملی برای عراق خط و نشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید