خبرنگاران نتایج آزمایش 10 همدانی مشکوک به کرونا منفی است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، همدان- خبرنگاران- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نتایج آزمایش 10 تن از افراد مشکوک به بیماری کرونا ویروس در این استان منفی اعلام شده است که تعدادی از این افراد بانوان هستند.

خبرنگاران نتایج آزمایش 10 همدانی مشکوک به کرونا منفی است

منوچهر کرمی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وبلاگ عینک آفتابی مردانه اعلام نمود: منفی شدن نتیجه آزمایش ها به این معناست که هر فردی که دارای علائم کرونا ویروس است لزوما مبتلا به این نوع ویروس نیست همچنین این موضوع اهمیت رعایت اقدام های پیشگیرانه برای کنترل پیروز بیماری را نمایان می نماید.

وی اضافه نمود: با همکاری مردم هم اینک شرایط مناسبی در همدان وجود دارد با این وجود خواهان اهتمام بیشتر به رعایت اقدام های پیشگیرانه در سطح استان هستیم چراکه هدف علوم پزشکی قطع زنجیره انتقال بیماری و جلوگیری از انتشار بیشتر آن است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: رعایت توصیه های بهداشتی همیشه مورد تاکید علوم پزشکی است که امید می رود با اهتمام و حساسیت بیشتر این موضوع دنبال گردد چرا که نقطه عطف علوم پزشکی برای کنترل کرونا ویروس توجه و دقت مردم به توصیه های بهداشتی است.

کرمی خطاب به مردم اضافه نمود: در این راستا چنانچه دارای هر گونه علائم سرما خوردگی هستید به طور حتم در منزل استراحت کنید هرچند ابتلا به هر علائم تنفسی به عنوان ابتلا به ویروس کرونا نیست.

وی اضافه نمود: برای تضمین پیشگیری از شیوع این بیماری باید افراد دارای هرگونه علائم سرماخوردگی در منزل بمانند و فرقی نمی نماید این فرد کسبه، کارمند یا در هر گروه سنی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، شستشوی مرتب دست ها، رعایت آداب تنفسی و خودداری از سفرهای غیر ضروری و نرفتن از منزل به ویژه هنگام داشتن علائم سرماخوردگی را مورد تاکید قرار داد.

کرمی ادامه داد: تا به امروز 2 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان شناسایی شده که یکی از آنها جان باختند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار سلامت وبلاگ عینک آفتابی مردانه اعلام نمود: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به 245 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 26 نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور اضافه نمود: از روز گذشته تا به امروز با توجه به افزایش آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا، 106 ابتلای قطعی تشخیص داده شده و در این بازه زمانی هفت نفر فوت نموده اند. در نتیجه در مجموع 245 نفر ابتلای قطعی و 26 نفر فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور داریم.

وی ادامه داد: از این 106 ابتلای قطعی جدید، 38 نفر در تهران، 23 نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، هشت نفر در اصفهان، هفت نفر در مازندران، پنج نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی تشخیص داده شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نتایج آزمایش 10 همدانی مشکوک به کرونا منفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نتایج آزمایش 10 همدانی مشکوک به کرونا منفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید