خبرنگاران تداوم لغو پروازهای فرودگاه گیلان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، رشت - خبرنگاران - مدیرکل فرودگاه گیلان بیان نمود: امروز (پنجشنبه) نیز همه پرواز های فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از سوی شرکت های هواپیمایی لغو اعلام شده است.

خبرنگاران تداوم لغو پروازهای فرودگاه گیلان

غلامرضا کریم آقایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ عینک آفتابی مردانه اضافه نمود: برای امروز 14 پرواز از مبادی تبریز ،تهران،مشهد ، اصفهان و برگشت تعریف شده بود که از سوی شرکت های هواپیمایی لغو شده است.

وی گفت: با توجه به امکان لغو برخی پروازها بنا به صلاحدید شرکت های هواپیمایی توصیه می گردد مسافران پیش از حضور در فرودگاه، از طریق 199 اطلاعات پروازی خویش را دریافت نمایند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان این که علت لغو پروازها ، تصمیم شرکت های هواپیمایی بوده است اظهار داشت: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فعال و آماده پذیرش پروازهای شرکت های هواپیمایی است و در راستای سلامت مسافران و کارکنان، ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی بصورت مستمر ضد عفونی می شوند و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی بمنظور تب سنجی مسافران صورت پذیرفته است.

کریم آقایی گفت : در روزهای اخیر بدلیل پایین آمدن تقاضای مسافران تعدادی از شرکت های هواپیمایی پروازهای برنامه ای خود را به رشت باطل نموده اند.

در شرایط عادی، تعداد 102 سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می گردد.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری (OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال 1347 خورشیدی باز می گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه های ایران و در رتبه 12 از نظر آمار پروازی به شمار می آید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تداوم لغو پروازهای فرودگاه گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تداوم لغو پروازهای فرودگاه گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید