ترامپ و کیم دیدار کردند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، سران آمریکا و کره شمالی که به ویتنام سفر نموده اند، برای دومین بار با یکدیگر دیدار کردند.

ترامپ و کیم دیدار کردند

به گزارش فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی روز چهارشنبه در هانوی ویتنام دیدار کردند تا دومین دیدار آنها بعد از دیدار 22 خردادماه آنها در سنگاپور انجام گردد.

سران آمریکا و کره شمالی که طبق برنامه قبلی قرار بود امروز چهارشنبه در هانوی دیدار نمایند، بعد از دیدار دوجانبه برای چند دقیقه کوتاه در مقابل وبلاگ عینک آفتابی مردانه حاضر شدند و اظهاراتی درباره مذاکرات دو کشور مطرح کردند.

دونالد ترامپ در ابتدای این دیدار به کیم جونگ اون گفت که دیدار با شما برای من افتخاری است. فکر می کنم [دیدار با کیم] بسیار پیروز باشد و رابطه بسیار خوبی داشته باشیم.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به دیدار قبلی آنها در سنگاپور گفت: دیدار اولمان بسیار پیروز بود... برخی می خواهند که سریع تر پیش برود، اما شما راضی هستید، من هم راضی ام.

رهبر کره شمالی هم در اظهاراتی کوتاه گفت که اطمینان دارد که دومین نشست او و رئیس جمهور آمریکا به نتیجه منتهی خواهد شد.

طبق برنامه اعلام شده قبلی قرار است در اولین روز از نشست دو روزه ترامپ و کیم، آنها بعد از دیداری 20 دقیقه ای در مراسم شام کاری شرکت نمایند.

49311

منبع: خبرآنلاین

به "ترامپ و کیم دیدار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ و کیم دیدار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید