تجهیز ناوگان دریای سیاه روسیه به کشتی مجهز به موشک کالیبر

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، در حالی که طی سال 2019 ناوگان نظامی-دریایی روسیه با 19 کشتی مختلف گسترش پیدا کرد، یک کشتی مجهز به سامانه موشک های مدرن کالیبر نیز روز شنبه طی مراسمی رسمی به ترکیب کشتی های ناوگان دریای سیاه روسیه پیوست.

تجهیز ناوگان دریای سیاه روسیه به کشتی مجهز به موشک کالیبر

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از خبرگزاری تاس، ک شتی موشک انداز کوچک اینگوشتیا مجهز به سامانه موشکی کالیبر روز شنبه به ترکیب کشتی های ناوگان دریای سیاه روسیه ملحق شد.

پرچم آندریوسکی طی مراسم رسمی بر عرشه روی این کشتی برافراشته شد. این مراسم در حضور ایگور اوسیپوف فرمانده ناوگان دریای سیاه برگزار گردید، در این مراسم همچنین یونس-بیک اورکوف معاون وزیر دفاع روسیه و مقامات بندر سواستوپل و جمهوری اینگوشتیا و همچنین سازندگان حضور داشتند.

همانطور که ایگور اوسیپوف در این مراسم یادآور شد، خدمه کشتی اینگوشتیا در آینده نزدیک به سرپرستی کاپیتان الکساندر ارمولینکو، باید وظایف آموزشی را انجام دهند و به ترکیب نیروهای دارای آمادگی رزمی دائم این ناوگان بپیوندند.

دریادار نیکولای امنیوف فرمانده کل ناوگان دریایی روسیه نیز اعلام نمود که در سال 2019 تعداد 19 فروند کشتی جنگی و پشتیبانی از کلاس های مختلف و همچنین 4 سامانه موشکی های ساحلی و 4 فروند هواپیما، به ترکیب نیروهای ناوگان دریایی ملحق شدند.

به گفته این مقام نظامی، ساخت کشتی های گشتی یخ شکن به منظور محافظت از مناطق شمالی روسیه و قطب شمال نیز ادامه دارد. وی تاکید نمود که در حال حاضر سهم تسلیحات نظامی مدرن و تجهیزات ویژه نظامی در ناوگان دریایی روسیه به بیش از 68 درصد رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تجهیز ناوگان دریای سیاه روسیه به کشتی مجهز به موشک کالیبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز ناوگان دریای سیاه روسیه به کشتی مجهز به موشک کالیبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید