تأکید فیفا به ارائه سند پرداخت حق پخش تلویزیونی از فصل آینده، خطر جدی بیخ گوش فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، فدراسیون جهانی فوتبال خاطرنشان کرد که فدراسیون ایران باید برای پرداخت و دریافت حق پخش تلویزیونی سند ارائه کند.

تأکید فیفا به ارائه سند پرداخت حق پخش تلویزیونی از فصل آینده، خطر جدی بیخ گوش فوتبال ایران

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه, درباره پرداخت حق پخش تلویزیونی فوتبال در فصل آینده لیگ برتر, گفت: در بازدیدی که اخیراً نمایندگان فیفا از تشکیلات فدراسیون فوتبال داشتند, باز هم نماینده فیفا تأکید کرد که حق پخش تلویزیونی پرداخت گردد. حتی این بار تأکید شد که اسناد این پرداخت ها باید به فیفا ارسال گردد. ما این موضوع را به مراجع بالاتر ارجاع دادیم تا راهی برای حل مشکل پیدا گردد.

وی با بیان اینکه فیفا از اینجا به بعد درباره حق پخش از ما گزارش می خواهد توضیح داد: پیش از این اینفانتینو با ارسال نامه به رئیس جمهور و وزیر ورزش برای پرداخت حق پخش تأکید نموده بود و ما نیز در حال کوشش برای تعامل با صداوسیما هستیم. در مذاکرات اخیر با صداوسیما به نکات خوبی دست پیدا کردیم و خیلی امیدواریم که حق پخش تلویزیونی برای فصل آینده پرداخت گردد, چرا که دیگر چاره ای جز این نداریم و الآن کار به جایی رسیده که باید حق پخش برای فصل آینده پرداخت گردد.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال گفت: هفته گذشته در مجلس بحث حق پخش و خطراتی که عدم اجرای این قانون می تواند برای فوتبال ایران داشته باشد, مطرح شد. این بحث در مجلس در جریان است و ما برای اجرای قانون حق پخش در فصل بعد خوشبین هستیم.

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه, با وجود تأکید نمایندگان فیفا برای ارسال اسناد پرداخت حق پخش تلویزیونی فوتبال به فدراسیون جهانی و همچنین ارسال نامه های اینفانتینو به مقامات ایران, به نظر می رسد چاره ای جز اجرای این قانون برای رقابت های فصل آینده وجود ندارد. به نظر می رسد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی, فوتبال ایران با برخورد فیفا روبه رو خواهد شد، از این حیث همه ارکان درگیر این موضوع از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گرفته تا سازمان صداوسیما و مجلس شورای اسلامی باید در فرصت باقی مانده راه حلی برای پرداخت حق پخش و دور کردن خطرات احتمالی از فوتبال ایران پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تأکید فیفا به ارائه سند پرداخت حق پخش تلویزیونی از فصل آینده، خطر جدی بیخ گوش فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید فیفا به ارائه سند پرداخت حق پخش تلویزیونی از فصل آینده، خطر جدی بیخ گوش فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید