امیدوارم شرایطی پیش آید که بازی های ما با حضور طرفداران برگزار گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اولین گفت وگوی خود با طرفداران پس از شهرآورد جنجالی 98 از شرایط گفت امیدوارم شرایطی پیش آید که بازی های ما با حضور طرفداران برگزار گردد.

امیدوارم شرایطی پیش آید که بازی های ما با حضور طرفداران برگزار گردد

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی در تمرین پرسپولیس حاضر شد و مقابل دوربین این باشگاه نشست و با طرفداران سخن گفت.

وی با اشاره به شرایط شهرآورد تهران و بازی با استقلال تهران یادآور شد: سالی که گذشت برای ما سخت اما خوب بود. توانستیم پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس را به دست آورده و در سوپرجام نیز قهرمان شویم. از آغاز فصل تا امروز فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کردیم و در این ایام کل تیم و بازیکنان از همه داشته های خود برای موفقیت تیم مایه گذاشتند. همه ما با جان و دل کار کردیم تا طرفداران راضی باشند اما فکر می کنم عوامل و مزاحمت هایی در کار است تا اجازه ندهند بار دیگر قهرمانی را به آنها هدیه کنیم.

وی ادامه داد: ما به پشتیبانی طرفداران نیاز داریم و آنها مایه دلگرمی بازیکنان و من خواهند بود. وقتی در پرسپولیس کار می کنید فقط باید یک هدف عالی داشته باشید و آن هم قهرمانی با این تیم است. این کار را ما انجام می دهیم، زحمت می کشیم و با انجام تمرینات پرفشار برای قهرمانی می جنگیم، باید برای گرفتن جام کوشش کرد اما متاسفانه افرادی هستند که چوب لای چرخ تیم می گذارند. آنها همواره بوده و خواهند بود اما ما میدان را خالی نمی کنیم.

سرمربی سرخ پوشان مرکز یادآور شد: امیدوارم شرایطی پیش آید که بازی های ما با حضور طرفداران برگزار گردد چرا که حضور آنها انگیزه مضاعفی به بازیکنان می دهد. برای همه طرفداران در این شرایط، آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا آسیب نبینند. از صمیم قلب آرزو می کنم ادامه لیگ با حضور طرفداران باشد و این می تواند انگیزه مضاعفی برای همه ما به حساب بیاید.

گل محمدی به داور دربی و آنچه در شهرآورد مرکز گذشت هم اشاره نمود و گفت: هدف اصلی ما بردن این بازی بود اما اجازه ندادند بازی کنیم. از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم اما اتفاقاتی در جریان بازی روی داد که به نفع ما نبود. من تمام صحنه های این ملاقات را آنالیز کردم، فرایند داوری و سوت ها علیه پرسپولیس بود. سوت های بی موقع که اجازه نمی داد روی دروازه حریف فشار بیاوریم و این مساله مشکل ساز بود، حتی اگر داوری معمولی را هم در این بازی شاهد بودیم برنده دربی پرسپولیس بود اما اجازه ندادند بازی کنیم.

وی تاکید نمود: هفت بازی مانده و ما هنوز شانس برای قهرمان شدن داریم و نمی خواهیم و نباید کوتاه بیاییم. این هفت بازی می تواند در فرایند قهرمانی تأثیر گذار باشد و تنها هدف من و مجموعه تیم این است که در این بازی آینده پیروز شویم تا به آنچه حقمان است برسیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امیدوارم شرایطی پیش آید که بازی های ما با حضور طرفداران برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم شرایطی پیش آید که بازی های ما با حضور طرفداران برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید