افتتاح نمایشگاه گروهی تجسم شروع در گالری های برج آزادی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، تهران (پانا) - نگارخانه های برج آزادی از روز آدینه 13 اسفند میزبان نمایشگاه گروهی تجسم شروع می گردد.

افتتاح نمایشگاه گروهی تجسم شروع در گالری های برج آزادی

به گزارش روابط عمومی برج آزادی، این نمایشگاه با 110 اثر از 73 هنرمند در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نقاشیخط و عکس در تالار آئینه، نگارخانه آسمان و راهروی تکنولوژی برگزار می گردد.

سمیه ولیان، مدیر هنری نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی تجسم شروع، در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: تجسم ناخواسته نوعی واکنش انسان به دنیای اطراف خود است، همه ما به صورت پیش فرض و همیشه در حال تجسم کردن هستیم و اینکه به چه بیندیشیم به الگوهای تفکر بستگی دارد. تجسم شروع قرن و سالی نو با روزهای پر از شادی و موفقیت، اگر الگوهای تفکر خوش بینانه باشد قطعا شروعی خوش و خیر در پیش روی ما واقع شده است.

ولیان سپس با تاکید بر اهمیت تجسم و اینکه هنر تجسمی هنر تفکر است، اضافه نمود: تجسم حاصل ضمیرناخودآگاه است و ضمیر ناخودآگاه تفاوت واقعیت و یا ساختگی بودن را نمی داند و این است هنرِ هنرمند که هر آنچه به خیال و تجسم می بیند نقش کند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جزء شنبه ها از ساعت 10 الی 17 از این نمایشگاه ها بازدید نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افتتاح نمایشگاه گروهی تجسم شروع در گالری های برج آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه گروهی تجسم شروع در گالری های برج آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید