اسنپ کیو از جدیدترین مسابقه اش رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، در جدیدترین مسابقه اسنپ کیو به نام سوال جایزه دار از سوال 5 به بعد هر سوال جایزه نقدی مخصوص به خود را دارد و به این معنی است که دیگر برای بردن جایزه احتیاجی نیست که شرکت کنندگان تا سوال 12 پیش بروند و حتی اگر در سوال 5 هم ببازند، مقداری از جایزه به درآمدشان اضافه می گردد.

اسنپ کیو از جدیدترین مسابقه اش رونمایی کرد

اسنپ کیو که از اپلیکیشن های گروه اسنپ است و در حوزه سرگرمی فعالیت می نماید، به تازگی خبر از اجرای مسابقه جدیدی داده و به نظر می رسد با این مسابقه شانس برنده شدن شرکت کنندگان تا حد زیادی بالاتر رفته است.

در حالت کلی در اسنپ کیو 12 سوال اطلاعات عمومی و دانستنی مطرح می گردد که شرکت کنندگان در صورت درست جواب دادن به تمامی 12 سوال، برنده جایزه خواهند شد. جوایز این مسابقه از یک میلیون تومان شروع شده و تا 100 میلیون تومان هم رسیده است. لازم به ذکر است که شرکت در این مسابقه کاملا رایگان است و شرکت کنندگان هیچ پولی برای مسابقه دادن پرداخت نخواهند کرد.

در جدیدترین مسابقه اسنپ کیو به نام سوال جایزه دار از سوال 5 به بعد هر سوال جایزه نقدی مخصوص به خود را دارد و به این معنی است که دیگر برای بردن جایزه احتیاجی نیست که شرکت کنندگان تا سوال 12 پیش بروند و حتی اگر در سوال 5 هم ببازند، مقداری از جایزه به درآمدشان اضافه می گردد.

همچنین در این بازی داشتن جون اضافه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که جایزه بسیار به شرکت کننده نزدیک است. یکی از شیوه های دریافت جون اضافه دعوت از دوستان است که البته اسنپ کیو برای کسانی که (سه نفر) بیشترین تعداد دعوت از دوستان را به بازی داشته اند، جوایزی در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که این مسابقه که چند روز است اجرای آن شروع شده، فعلا تا 14 اردیبهشت ادامه دارد و باید دید که اسنپ کیو به این شیوه ادامه خواهد داد یا خیر.

2121

منبع: خبرآنلاین

به "اسنپ کیو از جدیدترین مسابقه اش رونمایی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسنپ کیو از جدیدترین مسابقه اش رونمایی کرد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپ کیو از جدیدترین مسابقه اش رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید