مصرانه پیگیر حضور رییس جمهور در مراسم شروع سال تحصیلی هستیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، وزیر علوم با تاکید بر اینکه فعلا برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم شروع سال تحصیلی معین نیست، گفت: ما مصرانه خواهان حضور رییس جمهور در مراسم شروع سال تحصیلی یکی از دانشگاه ها هستیم.

مصرانه پیگیر حضور رییس جمهور در مراسم شروع سال تحصیلی هستیم

دکتر منصور غلامی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ عینک آفتابی مردانه، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ما از رییس جمهور دعوت کردیم برای مراسم شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند ولی هنوز پاسخی از دفتر ایشان در این زمینه دریافت نکرده ایم.

وی در ادامه توضیح داد: امیدوار هستیم رییس جمهور بر اساس سنت سابق در مراسم شروع سال تحصیلی جدید حضور یابند و برای این امر اصرار خواهیم کرد چرا که این امر سنت بسیار خوبی است. اگر چه دفتر رییس جمهور نیز باید برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام دهند.

وزیر علوم تاکید نمود: به دلیل مقارن شدن نشست سازمان ملل و حضور رییس جمهور در این نشست ممکن است ما تاریخ دعوت خود را تغییر دهیم. اما هنوز تاریخ دقیق این مراسم معین نیست.

دکتر غلامی در سرانجام خاطر نشان کرد: وزارت علوم از رییس جمهور دعوت کردند در دانشگاه تهران حضور یابند اما ممکن است آنها دانشگاه دیگری را انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مصرانه پیگیر حضور رییس جمهور در مراسم شروع سال تحصیلی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرانه پیگیر حضور رییس جمهور در مراسم شروع سال تحصیلی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید