مسعود تابش: سپاهان، قهرمان ندیده نیست که به قلعه نویی بگویم حتماً باید قهرمان گردد، حتی نمی توانم بگویم که باید سهمیه آسیایی بگیریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه هیچ وقت از قلعه نویی نخواسته ایم که تیم را قهرمان کند, گفت: حتی نمی توانم بگویم که حتماً باید سهمیه آسیایی کسب کنیم.

مسعود تابش: سپاهان، قهرمان ندیده نیست که به قلعه نویی بگویم حتماً باید قهرمان گردد، حتی نمی توانم بگویم که باید سهمیه آسیایی بگیریم

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه, درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: فضای تیم بسیار خوب است و خداراشکر همه بازیکنان و اعضای کادر فنی در حال کوشش هستند تا تیم نتایج خوبی کسب کند. خوشبختانه تیم بسیار خوب عمل می نماید و کادر فنی بسیار خوبی هم در اختیار داریم. امیر قلعه نویی یک مربی شناخته گردیده و پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و باشگاه از تیم کمال حمایت را خواهد نمود. قلعه نویی کارش را انجام می دهد البته اگر برخی از دوستان شیطنت ننمایند.

سوال خبرنگار از قلعه نویی غیرحرفه ای بود

وی با اشاره به حاشیه های نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و نساجی در جام حذفی گفت: فایل صوتی این نشست خبری را گوش دادم. خبرنگاری از قلعه نویی سؤال می نماید تابش گفته است که سپاهان حتماً باید قهرمان گردد این یک سؤال غیرحرفه ای است. هیچ وقت یک مربی یا یک مدیر نمی گوید که حتماً قهرمان می شویم. مگر می گردد چنین چیزی؟! مگر تیمی مانند رئال مادرید می تواند بگوید حتماً قهرمان می شوم؟ بارسلونا هر سال برای قهرمانی بسته می گردد, اما آیا همیشه قهرمان می گردد؟ سؤالی که در این نشست خبری از قول من پرسیده گردیده, خیلی بد است. من هیچ وقت چنین خواسته ای نداشته ام.

انتظار داریم سپاهان در رنج قهرمانی باشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: بیش از 50 سال است که در فوتبال و ورزش فعالیت می کنم. مطمئن باشید اگر من از سرمربی خواسته باشم که حتماً باید باید تیم را قهرمان کند؛ لیاقت مدیریت سپاهان را ندارم. با توجه به اینکه قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است و بازیکنان مورد احتیاج مان را نیز جذب نموده ایم و شرایط بدی هم نداریم و سپاهان باشگاهی است که سابقه قهرمانی را به دفعات دارد, همیشه گفته ام که می گردد سال جاری انتظار داشت که در رنج قهرمانی قرار بگیرد. این موضوع فقط برای تیم فوتبال بزرگسالان ما نیست و برای همه تیم های باشگاه سپاهان مانند کاراته و شمشیربازی و فوتبال بانوان هم صدق می نماید.

حتی نمی توانم بگویم که حتماً باید سهمیه آسیایی کسب کنیم

تابش عنوان نمود: در قرارداد قلعه نویی هیچ وقت شرطی برای قهرمانی نگذاشته ایم و فقط گفتیم که هدف مان قهرمانی است. حتی نمی توانم بگویم که حتماً باید سهمیه آسیایی کسب کنیم چون فوتبال بازی لحظه هاست و نمی گردد قاطعانه راجع به نتیجه حرف زد. در همین بازی دیروز مقابل نساجی ممکن بود, سپاهان حذف گردد. جام حذفی در همه جای جهان شرایط خاص خودش را دارد. قهرمان لیگ برتر انگلیس در جام حذفی از تیم دسته چهارمی شکست می خورد و حذف می گردد. در این فوتبال چطور ما می توانیم با قاطعیت بگویم که باید قهرمان شویم؟

سپاهان قهرمان ندیده نیست که بگویم حتماً باید قهرمان شویم

وی توضیح داد: وبلاگ عینک آفتابی مردانه از من درباره قهرمانی سؤال می نمایند و من هم با توجه به امکاناتی و شرایط خوبی که داریم, می گویم که می توانیم قهرمان شویم. سپاهان قهرمان ندیده نیست که حالا بگویم حتماً باید قهرمان گردد. پنج بار قهرمان گردیده ایم و یک بار هم در بازی ای که 3 دقیقه وقت اضافه داشت, 7 دقیقه گرفته شد (بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته خاتمهی لیگ 87-86) و نایب قهرمان شدیم, وگرنه در آن دوره هم باید قهرمان می شدیم. امیر قلعه نویی: آقای تابش اگر کسی به شما قول قهرمانی داده، فردا تیم را به او تحویل می دهم سپاهان در ضربات پنالتی نساجی را حذف کرد

با کسی که بگوید تیم را قهرمان می کنم, کار نمی کنم

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه همیشه سعی نموده ام پاسخگوی رسانه ها باشم و این بد است که عده ای رسالت خبرنگاری شان را به خوبی انجام نمی دهند, گفت: قلعه نویی علاوه بر اینکه سرمربی تیم مان است, برادر ما هم هست و با او هیچ مسئله ای نداریم. اینقدر تجربه دارم که از مربی فقط قهرمانی نخواهم. اگر یک مربی بیاید و بگوید که من سال جاری سپاهان را قهرمان می کنم, به او شک می کنم و اصلاً حاضر نیستم که با او کار کنم. نمی دانم هدف عده ای از این صحبت ها چه بوده است, این افراد به دنبال حاشیه سازی هستند اما سپاهان وارد حاشیه نخواهد شد.

برخی می گویند تابش سپاهان را با رئال مادرید سپاهان مقایسه می نماید!

مسعود تابش راجع به اینکه قلعه نویی با مقایسه منچستر یونایتد گفته بود که این تیم انگلیسی دیگر مشکل زمین و بودجه ندارد, اشاره نمود: مشکل زمین نداریم و امکانات مورد احتیاج مان هم فراهم است اما باید این را هم بدانیم که باشگاه سپاهان 17 تیم فوتبال دارد. منظور قلعه نویی این بوده که شرایط سپاهان و منچستر از لحاظ امکانات متفاوت است. من هم خودم بعضی وقت ها تیم ها را مثال می زنم اما این به آن معنی نیست که که دارم سپاهان را با آنها مقایسه می کنم. من به باشگاه رئال مادرید علاقه دارم اما وقتی در صحبت هایم از این باشگاه حرف می زنم, برخی می گویند تابش دارد رئال مادرید را با سپاهان مقایسه می نماید!

در این شرایط غلط بکنم که بگویم سپاهان باید قهرمان گردد!

وی در خاتمه اعلام نمود: مگر فقط تیم ما سال جاری به دنبال قهرمانی است؟ سال جاری استقلال, پرسپولیس, تراکتورسازی و حتی سایپا و ذوب آهن برای قهرمانی می جنگند. هرچند باید بگویم از ذوب آهن تاکنون به ناحق امتیاز گرفته گردیده است. تیم های اصفهانی برخلاف نظر ضیاء عربشاهی که فکر می کنم اصلاً مسابقات را ندیده, مظلوم واقع گردیده اند. سال جاری بسیاری از امتیازات به سپاهان و ذوب آهن داده نگردیده است. در این شرایط من غلط بکنم که بگویم سپاهان باید قهرمان گردد (باخنده).

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسعود تابش: سپاهان، قهرمان ندیده نیست که به قلعه نویی بگویم حتماً باید قهرمان گردد، حتی نمی توانم بگویم که باید سهمیه آسیایی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود تابش: سپاهان، قهرمان ندیده نیست که به قلعه نویی بگویم حتماً باید قهرمان گردد، حتی نمی توانم بگویم که باید سهمیه آسیایی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید