شعبانی بهار: یک ریال به مربیان ملی بدهکار نیستیم، لیگ تیراندازی با کمان سال جاری منظم برگزار گردید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: تا الان یک ریال به مربیان در سطح ملی بدهکار نیستیم و حقوق آنها را ماهیانه پرداخت می کنیم همچنین به ورزشکاران هم بدهی نداریم.

شعبانی بهار: یک ریال به مربیان ملی بدهکار نیستیم، لیگ تیراندازی با کمان سال جاری منظم برگزار گردید

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی مردانه ، در خصوص لیگ برتر تیراندازی با کمان و سطح این دوره از لیگ، گفت: مسابقات لیگ متفاوت از سال های قبل بود. در گذشته استان ها میزبان بودند و در بدو ورودم متوجه شدم به دلیل ضعف در میزبانی و نگرانی از آن از حضور در لیگ انصراف می دادند من به دلیل حمایت از باشگاه ها و نیز کاهش نگرانی های باشگاه و افزایش سطح کمی لیگ پس از جلسه با سازمان لیگ به این نتیجه رسیدیم که تهران با تامین هزینه و مدیریت باشگاه ها میزبان باشد. به این ترتیب باشگاه ها نگران زمین و پایه و فوم نبودند با این شرایط در این دوره با افزایش باشگاه شاهد حضور 24 تیم از 10 استان بودیم.

وی در ادامه اضافه کرد: باید از باشگاه ها حمایت و آنها را حفظ کنیم و این را در برنامه خود قرار دادیم. در نظر داریم تا در ایام دهه فجر جلسه خودمان با حضور مدیران باشگاه ها در وزارت ورزش برگزار کنیم و از آنها تقدیر کنیم تا بدانند کار آنها دیده می گردد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید نمود: لیگ سال جاری منظم و با برنامه برگزار گردید و اکثرا از برگزاری رضایت داشتند و در مجموع مناسب بود.

وی در ادامه در خصوص فعال شدن تعداد بیشتر استان ها گفت: اینکه استان ها فعال شوند خوب است و باید با مدیران کل استان هایی که باشگاه ندارند صحبت کنیم تا یاری نمایند و اسپانسر بگیرند و استان های بیشتری فعال شوند. هیئت ها هم باید یاری نمایند تا باشگاه ها شکل بگیرند.

شعبانی بهار در خصوص اردوی تیم ملی و آمادگی ملی پوشان برای حضور در میادین پیش رو گفت: ما هر برنامه ای که از سوی کادر فنی اعلام گردد را اجرا می کنیم.در حال حاضر مرحله سوم اردوها آغاز شده و کادرفنی در نظر دارد تا اردوها در مناطق گرمسیر برگزار گردد و ما در حال هماهنگی هستیم.

وی یادآور شد: در برنامه های برون مرزی در دو بخش کار می کنیم یکی اینکه بخشی از برنامه در قالب مسابقه باشد. اسفند ماه مسابقات سنگاپور و فروردین ماه سال آینده مسابقات تایلند را در پیش رو داریم در واقع اینها برای ما هم مسابقه هستند و هم حکم تمرین را دارد تا برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی دنیا آماده شویم. در بخش دوم هم در تلاشیم تا یک- دو هفته اردویی را در یکی از کشورهای آسیای شرقی برگزار کنیم. این موضوع هنوز نهایی نشده اما در تلاشیم تا آن را محقق کنیم .

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص مطالبات مجید احمدی، سرمربی تیم کامپوند که از دوره مدیریت قبلی باقی مانده است، گفت: احمدی هر نوع قراردادی که داشته صفر کردم و تمام طلب خود در رابطه با قراردادش را دریافت نموده آنچه باقی مانده مربوط به پاداش های دلاری اوست که تعیین نیست از چه زمانی باقی مانده و مبلغ قابل توجهی شده که در توان ما نیست آن را با این قیمت دلار پرداخت کنیم. ما همین که کارهای خودمان و مسابقات را پیش ببریم کار بزرگی انجام داده ایم. آنچه فدراسیون قرارداد بسته و فدراسیون با امضا مکلف به پرداخت آن بوده را با وجود همه مضیقه های مالی پرداخت کردم. تا الان یک ریال به مربیان در سطح ملی بدهکار نیستیم و حقوق آنها را ماهیانه پرداخت می کنیم همچنین به ورزشکاران هم بدهی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شعبانی بهار: یک ریال به مربیان ملی بدهکار نیستیم، لیگ تیراندازی با کمان سال جاری منظم برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: یک ریال به مربیان ملی بدهکار نیستیم، لیگ تیراندازی با کمان سال جاری منظم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید