شرکت تویوتا اعلان جمع آوری 1 میلیون خودرو را صادر کرد ، نقص فنی و احتمال آتش سوزی مدل های فروخته گردیده را بی اعتبار کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، شرکت تویوتا برای جمع آوری 1 میلیون خودرو هیبریدی فراخوان داد. علت این فراخوان احتمال آتش سوزی اعلام گردیده است.

شرکت تویوتا اعلان جمع آوری 1 میلیون خودرو را صادر کرد ، نقص فنی و احتمال آتش سوزی مدل های فروخته گردیده را بی اعتبار کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه به نقل از سی نت، تویوتا برای جمع آوری بیش از یک میلیون خودرو از جمله خودرو پریوس فراخوان داده است.

این فراخوان شامل بازار ایالات متحده می گردد که تقریبا 192 هزار خودرو را شامل می گردد. به طور دقیق شرکت تویوتا قصد دارد حدود 1.03 میلیون خودرو را از سراسر دنیا جمع آوری کند.

گزارش ها حکایت از آن دارند که فراخوان جمع آوری خودروها، نخستین بار در ژاپن مطرح شد، اما تویوتا گفت که جمع آوری خودروهای مشکل دار، باید در سراسر دنیا ادامه پیدا کند. تویوتا از طریق ایمیل به کاربران و مطبوعات گفت که قصد جمع آوری خودروهای آسیب دیده را دارد. در حال حاضر تعیین نیست که آیا تاریخ ساخت وسایل نقلیه فراخوانده گردیده مهم است یا هر وسیله نقلیه معمولی نیز شامل این طرح می گردد یا خیر. براساس آمارها این طرح جمع آوری خودروها در ژاپن، شامل مدل های پریوس و سی اچ آر هیبریدی کراس اور می گردد.

شرکت تویوتا در مصاحبه با رویترز گفت که ژاپن حدود نیمی از کل وسایل نقلیه فراخوانده گردیده را تشکیل می دهد.

با توجه به بیانیه تویوتا، مشکل خودروهای این کارخانه به بخشی از سیم کشی خودروها مرتبط است که به واحد کنترل قدرت سیستم هیبریدی وصل می گردد.بخشی که ممکن است با پوشش در نقطه اتصال ارتباط برقرار کند. هر ذره ای که در آن قطعات انباشته گردیده است می تواند عایق سیم کشی را به عنوان وسیله نقلیه مرتعش کند. در نهایت نیز این سیستم از بین می رود و سیم لخت را در معرض نور قرار می گیرد. این سیم تبدیل به یک خطر جدی می گردد و بار الکتریکی سیستم را افزایش می دهد که در نهایت می تواند گرما فراوری کند و سبب آتش سوزی گردد.

تویوتا به رویترز گزارش داد که تا کنون یک گزارش را از ژاپن دریافت نموده است که در آن نوعی خودرو تویوتا آغاز به فراوری دود نموده است. تعیین نیست که آیا صدمات و آتش سوزی های دیگری در بازارهای اروپا و استرالیا، وجود دارد یا خیر. با این وجود، تویوتا وعده داده که اوایل ماه جاری به تمام صاحبان خودروهای مشکل دار نامه خواهد داد. طرح تعمیر خودروها رایگان خواهد بود.

هنگامی که خودروهای نیازمند تعمیر به نمایندگی های رسمی مراجعه می نمایند، تکنسین ها در مورد سیم کشی ها آنالیز های لازم را انجام می دهند و اگر سیم های مورد نظر در معرض خطر قرار داشته باشند سیستم را به طور کامل به روزرسانی می نمایند.

منبع: انتخاب

به "شرکت تویوتا اعلان جمع آوری 1 میلیون خودرو را صادر کرد ، نقص فنی و احتمال آتش سوزی مدل های فروخته گردیده را بی اعتبار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت تویوتا اعلان جمع آوری 1 میلیون خودرو را صادر کرد ، نقص فنی و احتمال آتش سوزی مدل های فروخته گردیده را بی اعتبار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید