سه ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن دنیا

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، محمد احمدزاده (کاپیتان) ، پیمان حسینی (دروازه بان) و محمد مرادی (ملی پوش جوان) سه ساحلی باز ایرانی هستند که شانس این را دارند که بهترین بازیکن دنیا شوند.

سه ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن دنیا

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه ، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که در سال های اخیر، برای کشور افتخارآفرینی نموده اند، حالا با ورود به لیست نامزدهای سازمان دنیای فوتبال ساحلی، شانس کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا را دارند. سازمان دنیای فوتبال ساحلی لیست اسامی پنجاه نفره نامزد های دریافت عنوان برترین بازیکن دنیا در سال 2018 را منتشر نموده است و نام سه ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در میان نفرات نامزد گردیده به چشم می خورد .

محمد احمدزاده (کاپیتان) ، پیمان حسینی (دروازه بان) و محمد مرادی (ملی پوش جوان) سه ساحلی باز ایرانی هستند که شانس این را دارند که بهترین بازیکن دنیا شوند.

پس از رای گیری از سوی سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی فوتبال ساحلی سراسر دنیا، اسامی سه نامزد نهایی برترین بازیکن و دروازه بان تعیین خواهد شد و نفرات منتخب نهایی در مراسم گالا فوتبال ساحلی اعلام خواهند شد.

گفتنی است برای انتخاب ستارگان فوتبال ساحلی 2018 مسابقات رسمی برگزار گردیده در قاره ها و در سطح دنیا در سال گذشته ملاک قرار می گیرد. با توجه به پیش رو بودن مسابقات جام بین قاره ای 2018 دنیا که از پانزدهم تا نوزدهم آبان ماه 97 به میزبانی کشور امارات برگزار می گردد، مراسم ستارگان فوتبال ساحلی 2018 در شب پایانی این رقابت ها برگزار خواهد شد.

190 – 9

منبع: ایران ورزشی

به "سه ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید