خدا پرسپولیس را بیشتر دوست داشت، هرچه برانکو را تمجید کنیم کم است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی مردانه، مجید جلالی پس از سرانجام دیدار تیم های پیکان و پرسپولیس در گفتگویی تلویزیونی گفت: هر گلی که در فوتبال به ثمر می رسد یک نفر اشتباه می نماید. داور در گل اول پرسپولیس اشتباه کرد چون قبل از گل اصلا خطایی رخ نداد. گل دوم هم دروازه بان ما اشتباه کرد. از آنچه بازیکنانم در نود دقیقه انجام دادند، راضی هستم.

خدا پرسپولیس را بیشتر دوست داشت، هرچه برانکو را تمجید کنیم کم است

وی اضافه نمود: بازیکنانم مسلط و خوب بازی کردند ولی گاهی نتیجه دست شما نیست. خدا آنها را بیشتر دوست دارد!

سرمربی پیکان ادامه داد: در طول فصل فقط دو بار شانس داریم در آزادی بازی کنیم. کاش می شد بیشتر در آزادی بازی کنیم. اینجا فضای خوبی برای بازی کردن و ایمن بودن و بهتر نشان دادن است.

جلالی تاکید نمود: حیف شد در این بازی شکست خوردیم. اگر می بردیم، به رده چهارم می رسیدیم. خیلی حیف شد.

سرمربی پیکان درباره بازی کردن پرسپولیس و بسته بودن دست برانکو گفت: هرچه برانکو را تمجید کنیم، کم بوده است. او در این چند سال خودش را اثبات نموده است ولی اینکه می گویید با این بضاعت برایم سئوال است. تیمی که در زمین بود، کدام یک فینال آسیا را بازی ننموده بود؟ به جز رادوشوویچ همه در فینال بازی نموده بودند. اگر بگویید پرسپولیس 5 روز تمرین نداشتند می گویم حق با شما است ولی اگر بگویید با این بضاعت قبول نمی کنم. فقط دو بازیکن جوان در دقیقه 94 آمد که آنرا حساب نکنید.

جلالی اضافه نمود: یک موقع هست که شما طرفدار هستید و طرفدار هم دوست دارد به نفع تیمش صحبت کند. یک موقع شما رسانه هستید که این طور صحبت کردن خوب نیست. منصفانه ببینید تیمی که داشت بازی می کرد، در فینال آسیا هم بود. بضاعت پرسپولیس خوب بود. اگر بگویید پرسپولیس افت انگیزه داشت و یا تمرین نداشت قبول می کنم. 4 بازیکن ما با تیم امید بودند و مهدی شیری هم محروم بود. من یکبار نگفتم این بازیکنان را ندارم. هیچکس هم نگفت این بازیکنان را ندارم.

وی تاکید نمود: من به این فضاها سالهاست که عادت دارم. در طول این 30 سال هر موقع با استقلال و پرسپولیس بازی می کردم و تیمم می برد، آن تیم ها اشکال داشتند یا داور مشکل داشت و تیم ما مهم نبود.

سرمربی پیکان همچنین در نشست خبری شرکت کرد و گفت: داوری عالی بود. اما او روی تک اشتباهی که داشت نتیجه بازی را تغییر داد. من متوجه نشدم چرا داور برای حریف خطا گرفت تا همان توپ گل اول پرسپولیس را در پی داشته باشد.

جلالی درباره اشتباه شیخ ویسی دروازه بان تیمش روی گل دوم گفت: خیلی حیف شد. امروز خوب بازی کردیم. اگر می بردیم به رده چهارم جدول می رسیدیم. به هر حال این رخ داد و من واقعا حرفی برای گفتن ندارم.

وی اضافه نمود: می گفتند پرسپولیس با نوجوانان و جوانانش بازی می نماید. شما به من بگویید کدام بازیکن پرسپولیس غیر از دروازه بان آنها در فینال آسیا نبود؟! آنهایی که در رسانه کار می نمایند مسئولیت نخستشان خبرنگاری است و سپس طرفداری. باید بگویم بعضی ازدوستان طرفدار هستند و سپس خبرنگار.

جلالی در خاتمه اعلام نمود: من برای پرسپولیس و برانکو احترام خاصی قائلم و اصلا این حرفها را لازم نیست درباره آنها بزنیم. چون معین است چه مربی و چه تیمی است. این تیم آنقدر خوب بود که دو شانس کم خود را تبدیل به گل کرد و به برد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خدا پرسپولیس را بیشتر دوست داشت، هرچه برانکو را تمجید کنیم کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدا پرسپولیس را بیشتر دوست داشت، هرچه برانکو را تمجید کنیم کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید